سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/3/6 20:39:21
امام جمعه بهار در خطبه های نماز جمعه:

سال تحصیلی دارد رو به اتمام است ولی تکلیف آموزش و پرورش بهار همچنان مشخص نیست

حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده عنوان کرد: از مسئولین، وزیر کشور و استاندار و نماینده بهار و کبودرآهنگ درخواست داریم تا تلاش نمایند وضعیت دو حوزه بهار و کبودرآهنگ را از یکدیگر تفکیک نمایند و هر کدام دارای یک نماینده اختصاصی باشد.

شناسه خبر: 12557

 

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه بهار حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده در خطبه های این هفته نماز جمعه با سفارش همگان به تقوای الهی و تسلیت ایام شهادت امام صادق(ع) و به معرفت پیدا کردن شیعیانان به حضرات معصومین اشاره کرد و گفت: ما هرگز آنگونه که در جایگاه و شان حضرات معصومین علیه الاسلام بوده معرفتی به حضرات نداشتیم، اما باید در این راستا تلاش خود را انجام دهیم و برای نزدیک شدن به حضرات باید تلاش کنیم تابا همسو شدن با دستورات و تبعیت از اوامر حضرات، نورانیت دل پیدا کنیم تا معارف بیشتری کسب کنیم.

 

وی اضافه کرد : برای همراهی حضرات معصوم نزدیک و دور بودن و همزمانی با آنان دلالت بر معرفت داشتن نمیکند، بلکه بایدبه معنای حقیقی  پیرو آنان باشیم و با معرفت نسبت به دین از حضرات معصومین در همه زوایای دین کسب معرفت کنیم و به آن عمل کنیم.

 

حجت‌الاسلام ارزنده نیز عنوان کرد: وقتی کسانی در کشورهای اسلامی ادعای مسلمانی میکنند اما اصلا خبری از دین نیست و سنت ها ترک شده و فقط ادعای مسلمانی میکنند، متاسفانه وضع حجاب مخصوصا در پایتخت اصلا خوب نیست وضعیت حجاب در نمایشگاه کتاب تهران خوب نبوده و واقعا درد آور است، باید ثبات قدم و ایمان داشته باشیم چرا که حوادثی که پیش می آید زاییده عملکرد خود مردم است.

 

امام جمعه بهار با اشاره به حوزه انتخابیه بعضی نمایندگان اذعان کرد: از مسئولین، وزیر کشور و استاندار و نماینده بهار و کبودرآهنگ درخواست داریم تا تلاش نمایند وضعیت دو حوزه بهار و کبودرآهنگ را تفکیک نمایند و هر کدام دارای یک نماینده اختصاصی باشد. 

 

وی با توجه به فرموده ی حضرت  آقا که در توصیه ای به نمایندگان فرمودند "پرهیز از دخالت در انتصابات" و نمایندگان نباید در انتصابات دخالت نمایند و فشار وارد نمایند، تصریح کرد: اگر نماینده ای در انتصابات دخالت نماید قطعا در رای آوریش در دوره بعد تاثیر خواهد داشت و متاسفانه در این دولت در شهرهای مختلف نمایندگان به عوامل دولت جهت انتصابات فشار می آورند که در استان ما نیز این مورد وجود دارد و هنوز بعضی از مسئولین استانی عوض نشده است که شنیده ها حکایت از دخالت و فشار نمایندگان دارد و هیچ وقت نماینده انقلابی نباید اینگونه رفتار کند و مردم انقلابی نیز این گونه عمل را نمی پذیرند و محکوم می کنند.

 

حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده در ادامه تاکید کرد: بعضی از نمایندگان بگذارند استان یک نفس راحت بکشد، یکی از موارد میشود به آموزش و پرورش شهرستان بهار اشاره کرد که سال تحصیلی رو به اتمام است ولی تکلیف آموزش و پرورش بهار همچنان مشخص نیست، تکلیف شهرستان بهار را مشخص کنید، چند ماه است اداره ای به این مهمی با سرپرست اداره می شود، متاسفانه در انتصابات خیلی سنگ اندازی وجود دارد.

 

وی در پایان با تبریک دهه ی کرامت گفت: از شهروندان عزیز بهاری جهت کمک به تکمیل و بازسازی صحن حضرت زینب(س) در کربلای معلی تقدیر و تشکر میکنم که با کمک های خود ۳ تریلی و ۲ کامیون سیمان و کاسه سرویس بهداشتی در این هفته دوشنبه در ساعت ۱۰صبح از مصلای بهار راهی کربلا میکنند.

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی