سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/3/13 17:31:03
امام جمعه موقت شهر بهار:

این انقلاب بی نام امام خمینی، در هیچ جای جهان شناخته نیست

حجت‌الاسلام علی اصغر زارعی گفت: امام‌ خمینی به عنوان یک شخصیت جامع است و با توجه به ویژگی هایی که از ائمه شنیده و خوانده بودیم؛ وقتی امام راحل به عرصه روزگار آمد این ویژگی ها قابل باورتر شد وقتی که یک روحانی با دست خالی و بدون توپ و تانک و موشک میتواند بزرگترین استکبار را نابود و ابرقدرت جهان را به زانو در آورد.

شناسه خبر: 12576

 

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه موقت شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: در حکمت ۲۸۹ نهج‌البلاغه، یازده صفت برجسته برای برادر دینی نقل کرده است که از دیدگاه حضرت علی علیه السلام یک انسان ایده آل که مورد تائید برای سنجش دیگران باشد باید یازده صفت را داشته باشد. 

 

حجت‌الاسلام علی اصغر زارعی افزود: یکی از چیز هایی که باعث بزرگی انسان می شود این است که دنیا در چشم انسان کوچک باشد، ای مؤمنان اگر می‌خواهید در چشم علی بزرگ باشید باید هر آنچه غیر از خدا و منصوب به خدا مانند: ثروت، قدرت، شهوت،و.... باید در نظر ما کوچک باشد و اگر غیر از آن باشد ما کوچک می شویم.

 

امام جمعه موقت بهار، در ادامه تصریح کرد: اگر دیدی دنیا در نظرت بزرگ است بدان بسیار کوچکی. به همان میزان که خدا در نظر ما بزرگ باشد دنیا به همان میزان در نظرمان کوچک تر می شود و هرچقدر دنیا بزرگ شود نشان دهنده ی حقیر بودن ما است.

 

وی اضافه کرد: اگر میخواهیم خداوند در نظرمان بزرگ و دنیا در نظرمان کوچک شود باید سیر در آفاق و سیر در نفس داشته باشیم و درون خود و بیرون از وجود خود و مخلوقات را مطالعه کنیم.

 

 

حجت‌الاسلام زارعی با اشاره به مناسبت های پیش رو و تبریک دهه کرامت اظهار کرد: چهاردهم خرداد که به معنای واقعی کلمه از ایام الله هست را پیش رو داریم و باید یاد و نام امام راحل عظیم الشان و کسانی که سالها مبارزه کردند و شکنجه ها کشیدند تا این نظام و انقلاب برای ما با عظمت بماند را زنده نگهداریم.

 

وی در ادامه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که " این انقلاب بی نام امام خمینی، در هیچ جای جهان شناخته نیست "، گفت: امام‌ خمینی به عنوان یک شخصیت جامع است و با توجه به ویژگی هایی که از ائمه شنیده و خوانده بودیم؛ وقتی امام راحل به عرصه روزگار آمد این ویژگی ها قابل باورتر شد وقتی که یک روحانی با دست خالی و بدون توپ و تانک و موشک میتواند بزرگترین استکبار را نابود و ابرقدرت جهان را به زانو در آورد.

 

حجت‌الاسلام زارعی عنوان کرد: خوشبختانه آمار فوتی های کرونا در کشور به صفر رسیده، کجایند سلبریتیها و نادانهایی که نظام را زیر سوال می بردند و خطاب به نخست وزیر کانادا عجز و التماس میکردند و خود را به ذلت کشیده بودند اگر ذره ای انصاف در وجودشان بود امروز باید از نظام و انقلاب و رهبر حکیم عذرخواهی کنند چرا که ما در اوج تحریم و بدترین شرایط و هجمه به این خودکفایی در واکسن رسیدیم و آمار مرگ و میر کرونا را به صفر رساندیم.

 

وی اذعان کرد : کسانی که به دنبال تضعیف این نظام هستند و به دنبال توهین به مقدسات مردم شیعه هستند فیلم نامقدس نیز نشان از ضعف آنهاست.

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی