سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/3/20 23:28:05
امام جمعه بهار در خطبه های نماز جمعه:

تا جایی که میتوانید اطرافیان را بیدار کنید و فتنه گران را با حرف و منطق قانع کنید

خواهران و برادران، بله گرانی است و باید بازرسی ها با دقت و قاطعانه تر باشد اما باید مواظب باشیم و صبر کنیم و مجالی به دولت دهیم؛ تا جایی که میتوانید اطرافیان را بیدار کنید و فتنه گران را با حرف و منطق قانع کنید.

شناسه خبر: 12589

 

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش همگان به تقوای الهی و با تبریک دهه کرامت به سفارشی از امام رضا علیه السلام که مؤمنان سه خصلت دارند که اگر در وجود انسان باشد از شیعیان حساب می شود، پرداخت و گفت: اولین سنت یک انسان به معنای واقعی برگرفته از خداوند تعالی است، دومین سنت پیامبر اکرم که مدارا کردن با مردم است را باید ارث ببريم و بايد در برخورد با افراد مختلف در خانه و اجتماع مدارا کنیم .

 

وی افزود : سومین سنتی که انسان باید از حجت خدا و ولی خدا ارث ببرد، این است که در  سختی ها، بیماری ها و محرومیت ها صبر پیشه کند و استقامت نماید که اگر این سه خصلت در آدمی باشد و گفتارشان با رفتارشان یکی باشد، مومن واقعی هستند.

 

حجت السلام ارزنده با تسلیت ایام سالگرد حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد: مقام معظم رهبری درجمع زائران حضرت امام(ره) مطالب قابل توجهی فرمودند. ایشان فرمودند: "نگذارید وانمود کنند که کشور به بن بست رسیده است" شکر خدا در حال حاضر میبینیم که مسئولین نظام اسلامی تلاش می کنند که مشکلات را برطرف کنند.

 

وی به مشکلات آوار مترو پل اشاره کرد و گفت: این آواری که ریخته شده باید برداشته شود و اوار برداری باید کرد تا ساختمان جدید ساخته شود. دشمن درصدد این است که به هر شکلی شده فعالیت دولت را به حاشیه بکشاند و وانمود کند که دولت موفق نیست و تفرقه اندازان شایعه میکردند که وسایل اوار برداری به اجساد آسیب می رساند ، و یک عده شروع میکنند به تداخل در کار، و خدمت را به عنوان خیانت نشان میدادند.

 

امام جمعه بهار همچنین افزود: آوار دولت قبل دارد برداشته میشود اما دشمن با تمام وجود در حال تفرقه افکنی است تا ایران نتواند موفق شود.

 

وی اضافه کرد : خواهران و برادران، بله گرانی است و باید بازرسی ها با دقت و قاطعانه تر باشد اما باید مواظب باشید و تحمل کنیم و مجالی به دولت دهیم. تا جایی که میتوانید اطرافیان را بیدار کنید و فتنه گران را با حرف و منطق قانع کنید. 

 

وی با تشکر از مردم بزرگوار بهار و استان همدان تصریح کرد : مثل هميشه پیشتاز در عرصه خدمت رسانی و باز سازی عتبات عالیات هستیم، در روز های اخیر سیمان ها و چینی های بهداشتی که توسط خیرین جمع آوری شد

به کربلا برای عتبات عالیات تحویل داده شد و با توجه به سهمیه اعلام شده توسط مسئول بازسازی عتبات عالیات،  ۱۷هزار خشت برای گنبد طلا آقا عبدالله الحسین علیه السلام  لازم است که سهم هر استان  ۵۰۰ خشت است و تا کنون استان همدان ۲هزار و ۵۰۰ خشت به صورت داوطلبانه اهدا کرده است.

 

 حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده در پایان با تشکر از فعالیت ها وحضور خادمیاران آستان قدس در  دهه ی کرامت و خدمات شایسته  آقای رجبی مسئول استان قدس شهر بهار اظهار کرد : همانطور که عتبات شهرستان همیشه در رتبه اول و دوم استان را دارد، آستان قدس هم جزو رده اول استان در عرصه خدمات رسانی است. 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی