سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/3/23 12:08:15
در نشست هم اندیشی و هم افزایی مسوولان استانی و شهرستانی با صنعتگران شهرک صنعتی بهاران اتفاق افتاد؛

حضور مدیرعامل توزیع برق استان به همراه مدیر توزیع برق بهار در جمع صنعتگران

در راستای ارتقا تعامل مدیران و مسوولان استانی و شهرستانی با صنعتگران و در جهت عبور هرچه بهتر از پیک مصرف با هدف کاهش آسیب پذیری صنعتگران،نخستین جلسه هم اندیشی و هم افزایی در شهرک صنعتی بهاران برگزار گردید.

شناسه خبر: 12595

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی توزیع برق بهار،در راستای ارتقا تعامل مدیران و مسوولان استانی و شهرستانی با صنعتگران و در جهت عبور هرچه بهتر از پیک مصرف با هدف کاهش آسیب پذیری صنعتگران،نخستین جلسه هم اندیشی و هم افزایی در شهرک صنعتی بهاران برگزار گردید.

در این جلسه علاوه بر حضور مدیرعامل توزیع برق استان و مدیر توزیع برق شهرستان بهار،معاون اقتصادی استاندار،فرماندار شهرستان بهار،ریاست سازمان صنعت معدن تجارت،به همراه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی نیز حضور داشتند و به سوالات صنعتگران پاسخ دادند.

مدیرعامل توزیع برق استان با تشکر از زحمات صنعتگران به ویژه صنعتگران فعال در شهرک صنعتی بهاران همیاری و همدلی بیشتر آنان را جهت عبور موفق از ایام پیک بار خواستار شد.

علی سهرابی بیدار در ادامه با برشمردن حساسیت های سال جاری در زمینه توزیع انرژی برق از عزم جدی توزیع برق استان مبنی بر  مدیریت بار با حفظ تداوم برق رسانی پایدار خبر داد.

در پایان مراسم نیز چند تن از فعالان صنعتی شهرک صنعتی بهاران با اعلام آمادگی کامل خود جهت هر گونه همکاری با مجموعه توزیع برق به ذکر پاره ای از مسائل و دغدغه های مهم خود پرداختند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی