سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/4/15 17:41:00
مدیر توزیع برق بهار خواستار شد؛

با کاهش 10 درصدی مصرف برق همه از این نعمت الهی برخوردار شویم

مدیر توزیع برق بهار ضمن درخواست از مردم جهت کاهش برق مصرفی از اعطای پاداش در بخش کشاورزی خبر داد.

شناسه خبر: 12638

 

به گزارش نشاط شهر، بلالی مقدم مدیر توزیع برق بهار گفت: با شروع فصل تابستان، شدت گرما  و خشکسالی باعث شده در برخی مناطق کشور مصرف برق بالا رود، لذا همچون گذشته درخواست داریم که صنعتگران، کشاورزان و همشهریان مدیریت مصرف برق را همواره در برنامه های خود داشته باشند.

 

وی در ادامه افزود: امسال در بخش خانگی هیچگونه مدیریت بار نداریم ولی به عنوان مثال در بخش کشاورزی،کشاورزان در قالب تفاهمنامه و با خاموش کردن چاه‌های خود در ساعت اوج بار مشمول بخشودگی هزینه برق مصرفی می‌شوند.

 

مدیر توزیع برق بهار در پاسخ به اینکه آیا کشاورزان و صنعتگران از ژنراتورهای مولد برق استفاده کنند، گفت: این موضوع،امری شخصی است ولی چنانچه کشاورز یا صنعتگری بخواهد در جهت کاهش مصرف برق یا استفاده از برق در ساعات اوج مصرف و یا همچنین در زمانی که مدیریت مصرف اعمال می شود،از مولدهای برق بهره گیرد،مختار است و این امر به نوبه خود به کاهش هزینه ها نیز کمک خواهد کرد و به مجموعه برق نیز این امکان را می دهد تا با دست بازتری به خدمت رسانی و توزیع برق به مشترکین انجام وظیفه نماییم. 

 

بلالی مقدم در پایان گفت: طبق تفاهم نامه ای که با کشاورزان در اداره برق منعقد می شود،در ازای مدیریت مصرف برق توسط مشترک در ساعات اوج مصرف یعنی از ساعت 12 لغایت 17 در مابقی ساعات برق مصرفی مشترک مشمول بخشودگی خواهد شد

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی