سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/4/18 14:14:05
امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه:

در حال حاضر بر آحاد مردم و مسئولین نظام واجب است که جلوی ترویج فساد را بگيرند

در حال حاضر بر آحاد مردم و مسئولین نظام اسلامی واجب است؛ به هر روشی جلوی ترویج فساد در جامعه را بگیرند، در بحث کرونا همه مطلع هستیم که چه وحشت مضاعفی همه جا را فرا گرفته بود و همه ی مردم بسیج شده بودند که با این ویروس مبارزه کنند. الحمدالله همسو شدن اتحاد مردم با مسئولین سبب کنترل این ویروس شد.

شناسه خبر: 12641

 

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش همگان به تقوای الهی عنوان کرد: اعتراف به گناهان تاثیرات منفی در خود فرد و جامعه ایجاد می‌کند اما طبق دستورات قرآن کریم به جز نزد پروردگار، نباید برای شخصی اعتراف کنیم زیرا پرونده اعمال ما به دست پروردگار جهانیان است و چه اعتراف کنیم یا نه اعمال ما به دست اوست.

 

وی افزود : اقرار گناه در درگاه خدا و توبه کردن که با توجه به تاکیدی که به این مورد شده و فرمان داده شده که بعد از گناه کردن شخص اعتراف به گناه و توبه کند و این توفیق را از دست ندهد.

 

حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده گفت: برای راز و نیاز با خداوند متعال با استغفار و توبه است که از گناه پاک می شویم و در غیر این صورت زمینه توبه به دست نخواهد آمد. روز عرفه در پیش است از خداوند تبارک و تعالی توفیق درک روز عرفه را داشته باشیم، در هر کجا که باشیم به درگاه خدا برویم با التماس و نیایش ارتباط برقرار کنیم تا مورد عفو و رحمت خداوند کريم قرار گیریم .

 

امام جمعه بهار ادامه داد: عفت،شجاعت،عدالت و حکمت چهار رکن اساسی برای اخلاق اسلامی می باشد که عفت یکی از این ارکان است و حفظ عفت زنان مقدم بر مردان است. متاسفانه امروزه کشف حجاب هر روز نسبت به روز گذشته افزایش و گسترش پیدا کرده است و بعضي بی بند و بار عالمانه بی عفتی را در جامعه ترویج داده اند و افرادی در قبال این بی بند و باری هزینه یا مزدی را دریافت می‌کنند تا جامعه را به تباهی بکشند و در ترویج مسائل ضد اخلاقی بسیار تلاش میکند.

 

وی نیز خاطر نشان کرد : در حال حاضر بر آحاد مردم و مسئولین نظام اسلامی واجب است؛ به هر روشی جلوی ترویج فساد در جامعه را بگیرند، در بحث کرونا همه مطلع هستیم که چه وحشت مضاعفی همه جا را فرا گرفته بود و همه ی مردم بسیج شده بودند که با این ویروس مبارزه کنند. الحمدالله همسو شدن اتحاد مردم با مسئولین سبب کنترل این ویروس شد.

حجت‌الاسلام ارزنده در پایان اظهار کرد: نماز عید سعید قربان در روز عید قربان در ساعت ۸ صبح در مصلی امام خمینی شهر بهار اقامه خواهد شد و از عموم مردم دعوت می‌شود که در این نماز عید قربان حضور یابند و شرکت کنند.

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی