سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/4/25 14:05:33
امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه:

روز عید غدیر در حقیقت یک فرهنگ و جریان است

حجت‌الاسلام ارزنده: روز عید غدیر در حقیقت یک فرهنگ و جریان است؛ خوشبختی و سعادت ابدی برای انسان در مسیر دنیا و آخرت را به همراه دارد. غدیر دارای پیامی برای همه جهانیان است.

شناسه خبر: 12655

 

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش همگان به تقوای الهی عنوان کرد: روز فرخنده عید غدیر روز مبارک و خجسته ای است و از ابتدای آفرینش، آن روز گرامی قرار گرفته شده است. باید توجه داشته باشیم که عید سعید غدیر را در ظرف زمانی ۲۴ ساعت یا تنها به روز هجدهم ذی الحجه منحصر و محدود نکنیم که اگر چنین کاری انجام دادیم قطعا نسبت به روز غدیر شناخت و معرفت خاصی نداریم.

 

وی افزود : روز عید غدیر در حقیقت یک فرهنگ و جریان است؛ خوشبختی و سعادت ابدی برای انسان در مسیر دنیا و آخرت را به همراه دارد. غدیر دارای پیامی برای همه جهانیان است.

 

وی ادامه داد : پیام غدیر این است که اگر جامعه بشری نیاز به مدیر دارد تا این کشتی تلاطم زده را نجات دهد، تنها باید از جانب خداوند آن مدیر و رهبر مشخص شود.

 

امام جمعه بهار تأکید کرد : اگر قصد داریم در مسیر غدیر بمانیم باید حجت خدا را که امروز از نظرهای ما غایب است و حضورش دائمی می باشد را بشناسیم. قطعا کسی که ولایت را نشناخته خدا و ولی خدا را هم نشناخته است.

 

حجت‌الاسلام ارزنده در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم های جشن در سطح شهرستان بهار عنوان کرد: جهت عرض ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت در جشن ها حضور پیدا کنیم.  در کنار برگزاری جشن ها به عنوان اعلام شادی نسبت به انتصاب علی ابن ابیطالب، باید بدانیم ادامه دادن راه غدیر معرفت می طلبد که محدود به یک روز نیست.

 

در ادامه وی به سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان در ۲۶ تیرماه سال ۱۳۵۹ به دستور امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان در حفظ نظام بی بدیل و بی نظیر است. این شورا همواره مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است و تضعیف شورای نگهبان برای نظام خطرناک است چنانچه شورای نگهبان اصل و شاهرگ حیاتی نظام جمهوری اسلامی است و در تثبیت نظام، این شورا بسیار موثر است.

 

امام جمعه بهار در پایان اذعان کرد : برقراری ارتباط ترانزیتی ایران و روسیه قدم خوبی برای ایران اسلامی است و دستاوردهای فراوانی برای کشور دارد. خرید بندر در روسیه، ساخت ایستگاه‌های نفتی، خرید زمین در روسیه و کشت فرا سرزمینی در روسیه از افتخارات دولت انقلابی است که روسیه توسط ایران برای ساخت سکوهای نفتی، اختصاص زمین در روسیه برای پرورش طیور،  کشت فراسرزمینی برای تامین امنیت غذایی و.... مورد استفاده قرار میگیرد. با دادن فرصت به این دولت در آینده شاهد رونق اقتصادی خواهیم بود.

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی