سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/4/30 22:31:57
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان خبر داد:

برگزاری مراسم پاسداشت شهید رجبعلی عسگری در بخش لالجین

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهار در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی در بخش لالجین از برگزاری مراسم پاسداشت شهید رجبعلی عسگری خبر داد.

شناسه خبر: 12669

 

گروه سیاسی - مرضیه کریمی رادپور :  

به گزارش نشاط شهر، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بخش لالجین در کتابخانه علامه طباطبایی صبح امروز با حضور بخشدار، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی دهیاران برگزار شد.

 

در این جلسه معصومه فرونی، رییس کتابخانه های شهرستان گزارشی از روند کار فعالیت های کتابخانه های بخش لالجین ارائه داد و از برگزاری مراسم پاسداشت شهید رجبعلی عسگری، شهید فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی در لالجین خبر داد.

 

فزونی همچنین در بیان گزارش کتابخانه های عمومی بخش اظهارداشت: از ابتدای امسال بیش از یکصد برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی بخش لالجین برگزار و در سال گذشته بیش از ۴۸۰ برنامه در کتابخانه های عمومی بخش برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در این نشست پیشنهاد برگزاری نمایشگاه کتاب در بخش را داد و همچنین گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاضر است مجوز نشر به  یکی از نویسندگان بخش اعطا کند تا نویسندگان بخش لالجین بتوانند بدون مراجعه به مرکز استان یا دیگر استان ها اقدام به انتشار کتب کنند.

 

بخشدار لالجین در ادامه با برشمردن جایگاه کتاب در زندگی روزمره به سرانه مطالعه در کشور اشاره کرد و گفت: روانشناسان تاثیر کتاب های صوتی در افزایش سواد را بسیار کم می دانند لذا باید بر گسترش استفاده از کتب به صورت فیزیکی تاکید کرد.

 

حمید میرزایی با اشاره به انتقاد یکی از حاضرین در مورد کمبود نیرو در کتابخانه های عمومی گفت: کمبود نیرو در همه ادارات و ارگانها مشهود است لذا تلاش ما این است که با برنامه ریزی ممکن کمبود نیرو را جبران نماییم.

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی