سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/5/1 19:06:44
امام جمعه بهار در اختتامیه پرچمداران غدیر:

برگزاری مراسم های جشن عید غدیر در بهار، نشان‌دهنده عرض ارادت ما به پیشگاه امیرالمؤمنین است

برگزاری جشن ها نشان دهنده ارادت ما به پیشگاه مقدس امیرالمؤمنین است . آن چیزی که از ما خواسته شده، معرفت نسبت به حضرات معصومین است و با توجه به فرا رسیدن محرم مهم است که به صورت تشکیلاتی فعالیت کنیم و همانند مراسم های عید غدیر،عذاداری های محرم را نیز پرشور برگزار کنیم.

شناسه خبر: 12673

 

به گزارش نشاط شهر، اختتامیه پرچمداران غدیر با سخنراني امام جمعه بهار و جمعی از خواهران و برادرانی که مسئول برپایی مراسم های جشن عید غدیر در سطح شهرستان بودند به صرف شام به حسینیه بيت الزهرا(س) مسجد علی ابن ابیطالب شهر بهار دعوت شدند.

 

امام جمعه بهار با تقدیر و تشکر از حمیدرضا قاسمی جمشید مسئول ستاد مردمی غدیر و همه نهاد ها و گروه های مختلف مردمی که در برگزاری مراسمات جشن عید غدیر همکاری کردند،‌ گفت: این عشق و انقلاب درونی دلها بود که مردم را به شور آورد تا معرفت غدیر را بیش از پیش به تصویر بکشد و امیدواریم در محرم هم شاهد این انسجام باشیم. اگر بخواهیم فقط جشن های خود شهرستان بهار را بشماریم بسیار فراتر از تصور ماست. تعداد برگزاری این جشن ها از اهمیت بالایی برخوردار است که خواهران و برادران در حد توان هر آنچه که از دستشان بر آمده در مساجد، محلات،هیئت ها و خیابان ها به انجام رساندند.

 

وی افزود: مسئولین محترم ادارت، شهرداری، اعضای شورای شهر، اداره تبلیغات اسلامی ، روحانيون بزرگوار و همگان دست به دست هم تلاش کردند و زحمت کشيدند و به یاری خدا جلسات بسیار خوبی برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام ارزنده ادامه داد : فعالیت هایی که به همت گروه های مختلف مردمی در ایام با سعادت غدیر انجام شد با توجه به اینکه کار تشکیلاتی بود و مدیریت و تابع مدیریت بودن را می طلبید، با مدیریت حمید رضا قاسمی جمشید به عنوان مسئول ستاد مردمی غدیر خوش درخشید و جا دارد از ایشان بابت زحماتشان تقدیر و تشکر کرد.

 

وی تاکید کرد: برگزاری جشن ها نشان دهنده ارادت ما به پیشگاه مقدس امیرالمؤمنین است . آن چیزی که از ما خواسته شده، معرفت نسبت به حضرات معصومین است و با توجه به فرا رسیدن محرم مهم است که به صورت تشکیلاتی فعالیت کنیم و همانند مراسم های عید غدیر،عذاداری های محرم را نیز پرشور برگزار کنیم.

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی