سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/5/1 19:48:10
امام جمعه بهار در خطبه های نماز جمعه:

احیای اولین نماز جمعه وسیله ای برای تضمین نظام مقدس جمهوری اسلامی شد

همزمان با بزرگداشت هفته ملی مهارت، میز خدمت ادارات، مرکز آموزش فنی و حرفه ای،اداره بیمه سلامت، بانک رفاه و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و ثبت احوال در مصلی امام خمینی شهر بهار برپا شد.

شناسه خبر: 12674

 

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش همگان به تقوای الهی عنوان کرد: طی کردن راه حق و دفاع از حق ساده نیست و لازمه ثابت قدم ماندن در این راه عالم بودن به مکر و حیله دشمن و نیز استقامت، صبر،تحمل، ایثار و گذشت بالایی داشتن است تا با توفیق الهی بتوانیم با گام هایی ثابت در راه حق قدم برداریم.

 

حجت‌الاسلام ارزنده با اشاره به فرارسیدن روز مباهله گفت: جریان مباهله که در سال دهم هجری بین پیامبر اسلام با نمایندگان ساکنان نجران بوجود آمد از وقایع مشهور تاریخ اسلام است که نشان دهنده حقانیت دعوت پیامبر(ص) و فضیلت همراهان ایشان یعنی علی، فاطمه و حسن و حسین "ع" است و درس ما از واقعه مباهله این است که باید مواظب باشیم طبق رای خودمان قرآن را تعبیر نکنیم و کلام خدا را با رای خود تفسیر نکنیم.

 

امام جمعه شهرستان بهار با اشاره به سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در ۵مرداد ۱۳۵۸ گفت: آیت الله طالقانی احیا کننده نماز جمعه در آغازین روزهای انقلاب اسلامی بود که در درگیری‌های گروهک‌ها، به فرمان امام‌خمینی(ره) برای ایجاد انسجام در بین مردم مسلمان ایران اقامه شد که اثرات بسیار خوبی در جامعه اسلام داشت و وسیله ای برای تضمین نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

 

حجت الاسلام ارزنده در پاسخ به افرادی که معتقدند دولت کنونی فرقی با دولت های پیشین ندارد گفت: دولت قبل نزدیک به ۴۰۰هزار میلیارد قرض به جا گذاشت و گرانی های امروز از مشکلات دولت قبل است، اما دولت کنونی به قصد اصلاح برای برطرف کردن مشکلات گام برمی‌دارد.

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی