سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/5/2 18:59:34
دکتر حاجی بابایی در جشنواره کرامت قلم:

اصحاب رسانه باید میدان‌ دار طرح ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی مسکن ملی در همدان باشند

دکتر حاجی بابایی : نهضت ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در طرح مسکن ملی، باید آغاز شود و اصحاب رسانه باید میدان‌ دار این نهضت در همدان باشند چرا که در این عمل بزرگ نقش رسانه بسیار مؤثر است و همین رسانه موجب شده تا کنون ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر ثبت نام کنند.

شناسه خبر: 12676

 

به گزارش نشاط شهر، جشن بزرگ کرامت قلم به همت انجمن صنفی مدیران رسانه ای استان همدان به مناسبت هفته "خبرنگار" با حضور جمعی از مسئولین استانی، اصحاب رسانه و خبرنگاران سراسر استان در اردوگاه فجر برگزار شد.

 

در این مراسم حمید رضا حاجی بابایی عنوان کرد : مهم ترین عامل رشد انسان قرآن است .

 

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین وظایف و رکن یک پیامبر و یک پیام رسان این است که تبلیغش مُبَین و روشن باشد، همانطور که هیچ تاریکی در قرآن وجود ندارد، در پیام پیامبر اسلام نیز هیچ ابهامی وجود ندارد. هر اندازه پیام شفاف‌تر و عمیق تر باشد این به تبيان و روشن بودن نزدیک تر است .

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: در خبر وجود عدالت و صداقت شرط است؛ یعنی اگر ما خبر و پیامی را که می رسانیم در حقیقت قد و قواره خبر به اندازه آنچه که میگوییم نباشد ظلم است و اگر بیش از آن هم باشد ظلم است .

 

وی با بیان درخواستی اظهار کرد: نهضت ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در طرح مسکن ملی، باید آغاز شود و اصحاب رسانه باید میدان‌ دار این نهضت در همدان باشند چرا که در این عمل بزرگ نقش رسانه بسیار مؤثر است و همین رسانه موجب شده تا کنون ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر ثبت نام کنند؛ البته که این تعداد کم است و باید وام های بلند مدتی را در نظر بگیریم تا امکان ثبت نام طرح ملی مسکن برای مردم وجود داشته باشد.

 

دکتر حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به جشنواره مطبوعات غرب گفت : طبق صحبت هایی که با وزیر ارشاد در رابطه با اجرا کردن جشنواره مطبوعات غرب کشور، انجام شد قرار است که این جشنواره در همدان برگزار شود و بسیار اثر بخش خواهد بود.

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی