سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

خبرنگاران فعال حوزه خبر در شهر بهار بمناسبت روز خبرنگار با حضور در سالن اجتماعات شهرداری بهار مورد تقدیر شهردار شهر قرار گرفتند.

شناسه خبر: 12681

به گزارش نشاط شهر، خبرنگاران فعال حوزه خبر در شهر بهار بمناسبت روز خبرنگار با حضور در سالن اجتماعات شهرداری بهار مورد تقدیر شهردار شهر قرار گرفتند.

مهندس مهدی مجیدی شهردار بهار ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته خبرنگار و تشکر از اصحاب رسانه، گفت: رسانه نقش مهمی را در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی ایفا می‌کند .

 

مجیدی افزود: حدود ۴۳۵نفر به پرداخت عوارض اقدام کردند که در مقایسه با حدود ۱۰۰۰۰۰خانوار در شهر بهار، تنها حدود ۴درصد از شهروندان مشارکت کرده اند.

 

وی ادامه داد: طبق لیستی که در اختیار اصحاب رسانه قرار گرفته است پروژه آسفالت ریزی، لکه گیری و جدول گذاری معابر اصلی در حال اجرا می باشد.

 

مجیدی با اشاره به کمپین شهر ما خانه ما گفت: شهروندان گرامی می‌بایست به جمع آوری زباله های نذورات و خیرات خود در آرامستان اقدام نمایند. همچین در پارک و محل زندگی خود این کمپین را راه اندازی کنند و موجب حفظ پاکیزگی و زیبایی شهر بهار شوند.

 

شهردار بهار عنوان کرد: تخفیف ۳۰ درصدی عوارض به مناسبت اعیاد، از عید قربان تا عید غدیر تا ۳۱ مرداد ماه سال جاری تمدید شد. همچین با توجه به مصوبات مجلس و دولت، ۱۰ درصد تخفیف شامل کسانی می شود که دارای ۳فرزند باشند و به صورت مادام العمر می باشد. 

 

شهردار بهار در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر موضوع کد پستی، گفت: اقدامات لازم صورت گرفته و با اداره پست هماهنگی شده است تا پس از مشخص شدن پيمان کار نصب کد های پستی صورت پذیرد.

 

مجیدی در خصوص کندن آسفالت پلیس راه گفت: به علت حفاری آب، آسفالت برداشته شده که پس از رفع مشکل آسفالت ریزی خواهد شد.

 

شهردار بهار در پایان، در خصوص کاشت نهال  به تعداد شهدای شهرستان در بلوار بسیج به گفت و گو با اهل رسانه پرداخت.

آرزو میرزایی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی