سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/5/9 22:32:21
با حضور اعضای ستاد مردمی محرم بانوان انجام شد:

مراسم شیرخوارگان حسینی یاد آور شعار "کودک و حقوق کودک" می باشد

جلسه اعضای ستاد مردمی محرم و ستاد نماز جمعه با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی، عصر دیروز در دفتر امام جمعه بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 12698

 

به گزارش نشاط شهر، عصر روز گذشته به همت سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد مردمی محرم، جلسه اعضای ستاد مردمی محرم بانوان با حضور امام جمعه بهار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی در خصوص هماهنگی برنامه شیرخوارگان حسینی درمحل دفتر امام جمعه شهر بهار برگزار شد.

 

در این جلسه در خصوص برگزاری برنامه ویژه شیرخوارگان حسینی به صورت مشترک، رعایت نظم و کنترل جمعیت و هماهنگی دقیق گفتگو شد.

 

حجت‌الاسلام جمشیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهار عنوان کرد:‌ همزمان با اولین جمعه ماه محرم از سال ۸۲ به طور هر ساله مراسم شیرخوارگان حسینی در شهرستان برگزار می‌شود که این مراسم یاد آور نماد شعار "کودک و حقوق کودک " می باشد.

 

وی افزود :امید است به یاری خدا و با ولایت پذیری بتوانیم برنامه ای به نحوه احسن در شئن حضرت علی اصغر اجرا کنیم .

 

همچنین امام جمعه بهار با تسلیت فرا رسیدن شهادت سرور سالار شهیدان اظهار داشت: گریه کردن در مراسم عزای ابا عبدالله باید برای همه ما پیام آور باشد، چرا که قدیمی که حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با اصحاب و یاران خود جهت افزایش معرفت و زنده نگه داشتن برای احیای غدیر تا محرم بر می‌دارد دارای یک حرکت پیام رسانی است که این عمل در حال حاضر در یک پیام جهانی شده است.

 

حجت‌الاسلام ارزنده افزود: برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم باید هماهنگی و نظم حکم فرما باشد و صرفا فرزندان خود را وقف ابا عبدالله الحسین نکنید بلکه بهترین کار این است که تعداد فرزند آوری را افزایش دهید چرا که فرزند آوری و معرفت افزایی نسبت به جوانب مختلف، از علائم برکات در ماه محرم است .

 فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی