سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/5/15 23:36:27
همزمان با اولین جمعه ماه محرم برگزار شد:

برگزاری همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در شهرستان بهار

حجت‌الاسلام کرمی: ما باید شیوه مدیریت بحران مشکلات خود را از زندگی اهل بیت علیه السلام و خصوصا حضرت زینب (س) الگو بگیریم.

شناسه خبر: 12711

 


به گزارش نشاط شهر، در اولین جمعه ماه محرم همایش پرشکوه شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهار، مادران انقلابی و نوزادان شیرخواره به همت ستاد مردمی محرم شهرستان، در مصلی امام خمینی "ره" شهر بهار برگزار شد.

همایش شیرخوارگان با سخنرانی های حجت‌الاسلام کرمی و گفتمان فاطمه مسگریان و با مداحی حسین محمدی و دکلمه خوانی کودکان و قرائت میثاق نامه که عهدی است با امام زمان(عج)برای سربازان درگهواره ۶ماهه، از جمله برنامه های این مراسم بود .

نهضت قروه ای مسئول ستاد مردمی محرم بانوان شهرستان بهار با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد فرزند آوری عنوان کرد : همزمان با اولین جمعه ماه پر برکت محرم حدود ۵۰ دست لباس کودک، ۲۰۰ سربند و روسری به همت موسسه خیریه مهر فرشته ها و ستاد مردمی محرم شهرستان با هدف افزایش شیعیان حضرت امیرالمؤمنین(ع) برای سربازان نوزاد در گهواره در مصلی امام خمینی شهرستان بهار توزیع گردید .

در ادامه حجت‌الاسلام کرمی اظهار کرد : در سال ۱۳۸۲ حرکت بسیار خوبي در جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد که بر پایه جهانی شیرخوارگان حسینی بود و در حال حاضر در کشور همسایه مجمعی به نام علی اصغر شناسی تشکیل دادند که چطور با این پدیده جهانی به مصر مقابله کنند و همین یعنی دشمنان ما اثرات همین مراسمات را به خوبی درک کردند.

وی افزود : حضرت علی اصغر (ع) شش ماهه سند مظلومیت حضرت سیدالشهدا است زیرا همه به آن آگاهیم که تنها جسدی که خود سیدالشهدا دفن کرد و تنها شهیدی که بغل پدرش جان داد حضرت علي اصغر (ع) بود .

وی ادامه داد: در هفتمین روز ماه محرم که متعلق به حضرت علی اصغر می باشد الحمدالله توفیق حضور در این مراسم را پیدا کردیم و فرزند نوزاد خود را نذر امام زمان "عج " و اهل بیت حضرت علی اصغر بکنیم.

حجت‌الاسلام کرمی به شیوه مدیریت بحران زندگی حضرت زینب(س) پرداخت و اذعان داشت: گاهی در زندگی ما ممکن مشکلاتی  از جمله: اقتصادی، سیاسی، تربیتی پیش بیاید و باید شیوه مدیریت بحران حضرت‌ زینب (س) که  خدا محوری و قرآن محوری بود را در  اصول مدیریت بحران به کار بگیریم.

حجت‌الاسلام کرمی اظهار داشت : ما باید شیوه مدیریت بحران مشکلات خود را از زندگی اهل بیت علیه السلام و خصوصا حضرت زینب (س) الگو بگیریم.

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی