سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

صبح دیروز تعدادی از مسئولین شهرستان بهار با حضور در دفتر مجموعه خبری نشاط شهر بهار با گرامیداشت هفته مقام خبرنگار، این روز را به عوامل مجموعه پایگاه خبری تحلیلی نشاط شهر و ماهنامه نشاط بهار تبریک گفتند.

شناسه خبر: 12716

 

به گزارش نشاط شهر، حبیب شهنوازیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در این دیدار با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران مجموعه نشاط شهر عنوان کرد: ماهنامه نشاط بهار و پايگاه خبری نشاط شهر از مجموعه های تلاشگر در حوزه شهرستان بهار است.

وی با تبریک به عوامل این نشریه به مناسبت کسب رتبه ممتاز در سطح استان و تشکر از مدیرمسئول نشریه نشاط بهار مرضیه کریمی راد پور و هنچنین شهرزاد عباسی که سردبیری این ماهنامه را به عهده دارد گفت: این مجموعه  پیشانی درخشان شهرستان در حوزه خبر و رسانه است که همواره با نظم و انضباط خاص خود در حوزه آموزش، به کارگیری نیرو های جوان و تولید خبرنگار و پوشش خبری کامل  بسیار فعال هستند و تلاش می‌کنند .

شهنوازیان افزود: از اهداف مجموعه خبری نشاط شهر این است که در تلاش به رفع موانع و مسائلی که مردم دارند هستند و سعی دارند با ایجاد انگیزه بین مردم ارتباط نزدیک تری بین مدیران و مردم ایجاد کنند .

در میانه این ديدار شاهرخ فخیمی، رئیس سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان بهار هم با تبریک روز خبرنگار و آرزوی توفیق و سربلندی برای مجموعه خبری نشاط شهر  و نشاط بهار اظهار کرد: نشاط شهر رسانه ای امانت دار و بی طرف می باشد چرا که صفا و صمیمیت در مجموعه نشاط شهر وجود دارد و امیدواریم همچون سابق شاهد درخشش اين دو رسانه باشیم‌.

وی در ادامه گفت: برای پایگاه های تجهیزات امدادی شهرستان بهار ۱ میلیارد و ششصد میلیون تومان اعتبار کسب کردیم و انباری با ۴۶۰ متر و با ارتفاع ۶ متر است استاندارد و با پد هلیکوپتر



وی در پایان گریزی به مراسمات این دهه زد و گفت اظهار داشت: مراسم عزاداری دهه اول محرم به مناسبت فرار رسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی با حضور پرسنل جوانان، نجاتگران و داوطلبان صبح روز پنجشنبه هفته گذشته در جمعیت هلال احمر شهرستان بهار برگزار گردید .

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی