سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/5/27 22:53:11
فرماندار بهار در جمع مدیران:

به طور صادقانه و بدون اغراق، خدمات دولت را برای مردم بیان کنید

روح اله نباتی در جلسه ای که برای جمع بندی برنامه های هفته دولت با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در فرمانداری برگزار شد بر ارائه گزارش مطلوب مدیران از خدمت رسانی دولت بدون اغراق و صادقانه به مردم تاکید کرد.

شناسه خبر: 12737

 

به گزارش نشاط شهر، صبح امروز جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته دولت با حضور مدیران و رؤسای ادارات شهرستان همراه با ارائه گزارشی از برنامه های اجرایی و عمرانی خود در این هفته در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بهار برگزار شد .

روح الله نباتی فرماندار شهرستان بهار در این نشست اظهار داشت: مردم بسیار علاقه‌مند هستند که رفع مشکلات خود را مشاهده کنند باید اصل خدمت را بیان کنیم و از اغراق در خدمت پرهیز شود و صادقانه و خالصانه با مردم گفتگو کنیم.

وی افزود: در هفته دولت باید خدمات را به‌طور منسجم برای مردم بیان کنیم و روابط عمومی ادارات باید از طریق ارتباط با رسانه های شهرستان، مردم را در جریان خدمات و کارهای انجام شده خود بگذارند.

در این جلسه رضا نصرتی مطلوب معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری بهار عنوان کرد: در جلسه دیروز ستاد اربعین و جاماندگان اربعین مسیری پیاده روی که پیش بینی شده است از روستای آبرومند تا گردنه اسد آباد میباشد و برحسب پیش بینی ها جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر در این پیاده روی حضور خواهند داشت که مقدمات و تمهیدات این مراسم در حال انجام است .
 
وی تاکید کرد : فرماندار بهار به عنوان رئیس ستاد اربعین حضور دارند همه ما ذیل ستاد اربعین و ستاد جاماندگان اربعین وظیفه داریم که هر آنچه که داریم از امکانات و تجهیزات دولتی در اختیار ستاد بگذاریم .

نصرتی ادامه داد : روز ۴ شهریور ماه که با روز جمعه مصادف شده است انتظار داریم که در ستاد اقامه نماز مدیران و رؤسای ادارات به همراه پرسنل با حضور در نماز جمعه یک انسجام خاصی از مجموعه دولت در شهرستان به نمایش بگذاریم.

در ادامه محمدرضا شفیعی، معاون برنامه ریزی و اقتصادی فرمانداری بهار با تشکر از زحمات مدیران و دستگاه های اجرایی ادارات در سفر نماینده رئیس جمهور به شهرستان عنوان کرد: عمده درخواست های ما در قالب مصوبات سفر مصوب شد همچنین با زحمات مجموعه فرمانداری و جمع بندی نظام شهرستان در حوزهدهای مختلف منجر به این شد که بالاترین مصوبات در حوزه های مختلف را شهرستان بهار داشته باشد.

وی افزود: سیاست دولت براین بوده که پروژه جدیدی را آغاز نکنیم و ما پروژه ای قابل کلنگ زنی نداریم چراکه تمام پروژه های ما افتتاحی است .

شفیعی بیان کرد :  هنر ما این است که از این بازدید ها و سفر هایی که مقاماتی در حد استاندار و مقامات کشوری حضور خواهند یافت، نهایت بهره را ببريم و لازمه اش این است که اشراف کامل بر مسائل خود داشته باشیم و جزئیات را بدانیم تا این حضورها خیر و برکاتی برای شهرستان داشته باشد.

وی در رابطه با محدودیت منابع آبی و مشکلات آب که استان را درگیر کرده است گفت: وضعیت آب یک وضعیت بحرانی شده است اما شهرستان بهار کمترین تنش و بحران آب را دارد چاه های آب کشاورزی مهم ترین منابع آب ما هستند و همگان باید در مسئله آب احساس تکلیف  کنند.

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی