سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/5/28 21:37:03
امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه :

مساجد اصلی ترین مراکز مبارزه با فساد و اشاعه کننده معارف هستند

حجت‌ الاسلام ارزنده: در جامعه یک عده به دنبال ایجاد فساد هستند، اصلی ترین هدف فسادگران مقابله با مراکزی است که با فساد مبارزه و اشاعه معارف میکنند، مساجد اصلی ترین مراکز مبارزه با فساد و اشاعه کننده معارف و تبلیغ کننده امر به معروف هستند

شناسه خبر: 12738


به گزارش نشاط شهر، امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش همگان به تقوای الهی عنوان کرد :محرم مرور درس‌های عاشورا و حفظ شعائر امام حسین(ع) است مقید بودن به شور حسینی باید همراه با شعور حسینی باشد و نماز اول وقت یکی از این شور و شعور است. باید دید اعمال چگونه است آیا اقامه نماز به موقع با عزاداری همسویی دارد یا خیر؛ چرا که یکی از پیام‌های قیام امام حسین(ع) برپایی نماز اول وقت بود.
 
حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده اظهار داشت : برخی ها در بعضی حزب ها و گروه ها قرار میگیرند که به تبعیت از حزب و گروه بدون فکر و عقل و اندیشه، شعار دفاع از انقلاب میدهند .

وی افزود: اما در حقیقت علیه نظام جمهوری اسلامی حرکت میکنند. غرب، اروپا، آمریکا و کشورهایی که با اسلام در ستیز هستند، همان هایی اند که هر روز به شکلی به پیامبران و انبیا و ادیان توهین میکنند، مسئولیت توهین به مقدسات را به عهده میگیرند و پرچم مقابله با دین را بلند میکنند.

وی اذعان داشت:  در فتنه ۸۸ که پرچم اباعبدالله را در ماه محرم آتش زندند، خود را انسانهای خدا  معرفی کردند و همان سران فتنه که مسئولیت اجرایی کشور را داشتند خیانت هایی کردند و امروز کارشان به جایی رسیده که  به مدافعان حرم و کسانی که برای حفظ تمامیت ارضی و عزت مملکت با جان خودشان دفاع کردند، توهین کنند.

حجت الاسلام ارزنده در ادامه با تاکید کرد: درسي که از محرم و عاشورا و تاریخ اسلام باید بگیریم این است که انسان نباید به خاطر منافع شخصی، گروهی و حزبی در مقابل حق بایستد و از باطل حمایت کند.

امام جمعه بهار تصریح کرد: در جامعه یک عده به دنبال ایجاد فساد هستند، اصلی ترین  هدف فسادگران مقابله با مراکزی است که با فساد مبارزه و اشاعه معارف میکنند، مساجد اصلی ترین مراکز مبارزه با فساد و اشاعه کننده معارف و تبلیغ کننده امر به معروف هستند.

وی در پایان بیان کرد : دشمنان به دنبال ویران کردن مساجد هستند پس بر تک تک ما واجب و ضروری است که حواسمان را جمع کنیم تا مسجد محل اتحاد ما باشد .

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی