سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/5/31 16:22:20
فرماندار بهار در نشست خبری با اصحاب رسانه خبر داد :

افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۸ پروژه در قالب ۲۰ دستگاه اجرایی شهرستان بهار در هفته دولت

روح اله نباتی فرماندار بهار در نشست خبری با اصحاب رسانه به اجرای ۱۰۸ پروژه در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت، خدماتی، گردشگری، بهداشتی و عمرانی و... پروژه ی افتتاحی و کلنگ زنی در هفته دولت پرداخت .

شناسه خبر: 12745



به گزارش نشاط شهر، نشست خبری فرماندار شهرستان بهار با اصحاب‌ رسانه در راستای محوریت برنامه های هفته دولت در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بهار برگزار شد.

 روح الله نباتی فرماندار شهرستان بهار در این نشست گزارشی از پروژه های قابل افتتاح و آماده کلنگ زنی در هفته دولت ارائه داد و اظهار کرد: مجموع ۹۳ پروژه طرح عمرانی با اعتبار ۲ هزار و ۲۰۰ ميليارد ريال همراه با اشتغال زایی ۴۷ نفر افتتاح خواهد شد و تعداد ۱۵ پروژه با اعتبار مورد نیاز ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد که لازم به ذکر است مجموع اشتغال تمامی پروژه ها هم ۴۷ نفر است.

وی مژده ای از رایگان شدن خطوط لوله گاز رسانی به واحد های صنعتی مانند گلخانه ها و دامداری ها و به کل واحد های مسکونی مددجویان و نیازمندان داد و گفت: گاز کشی به این واحد ها رایگان شده است و هزینه پرداخت این گاز ها به عهده شرکت گاز می باشد .

نباتی بیان کرد : این پروژه ها در قالب فصل هایی همچون: فصل های انرژی، صنعت، محيط زيست، گردشگری، فرهنگ، ورزش، ارتباطات‌، کشاورزی رفاه و تامین اجتماعی می باشد که در فصل "فرهنگ" افتتاح پروژه تعمیرات کتابخانه فجر صالح آباد و در فصل "ورزش" زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال لتگاه نیر به افتتاح خواهند رسید.

وی ادامه داد: در "فصل رفاه و تامین اجتماعی" ،کمیته امداد امام‌ خمینی (ره )۴ ساختمان مددجویان در روستا های رسول آباد سفلی، دستجرد، گنج تپه و چیقلو با اعتبار را نیز در دستور کار قرار دادند .

فرماندار بهار نیز اظهار کرد : در فصل "حمل و نقل" اداره هواشناسی بهره برداری از ایستگاه خودکار باران سنجی در صالح آباد  و در راهداری و حمل و نقل جاده ای تعداد ۸ پروژه شامل فاز ۱ مجمتع خدمات کهکشان همراه با اشتغال ۶ نفر ، همچنین اجرای سیستم روشنایی نقطه ای در نقاط مختلف شهرستان، کمیل زیر گذر حسام آباد،روکش آسفالت سیمین -وهنان، لکه گیری و روکش آسفالت محور صالح آباد -حسن قشلاق و همچنین در اجرای حفاظ میانی محور همدان و کرمانشاه و روکش محور سنندج اجرا خواهد شد.

فرماندار شهرستان بهار به پروژه های فصل عمران شهری و روستایی پرداخت و گفت: بهسازی روستا های جعفر آباد ،آبرومند، دینار آباد و همچنین پروژه های اجرای آسفالت و جدول گذاری معابر و اجرای رفوژ و احداث تجاری نقلیه شهرداری و تعمیر باز سازی ساختمان شهرداری بهار و در ساخت زمین چمن مصنوعی، جدول گذاری و آسفالت ریزی و کلنگ زنی پیاده رو سازی خیابان جاوید نیز انجام خواهد شد.

نباتی نیز بیان داشت : زیر سازی،آسفالت و جدول گذاری معابر و کلنگ زنی مجمتع تجاری گلزار شهدا و همچنین اجرای ساخت سرويس بهداشتی، لکه گیری و روکش آسفالت معابر نیز به افتتاح خواهد رسید.

وی اذعان کرد: در فصل صنعت نیز تعداد ۱۳ پروژه در زمینه اجرای زیرساخت های  شهرک صنعتی بهاران، لالجین۱ و ۲، صنایع غذایی و ناحیه صنعتی صالح‌آباد به افتتاح می‌رسد و در فصل محیط‌زیست نیز اجرای پروژه تصفیه‌خانه صنعتی شرکت نشاسته الوند با اشتغال برای سه نفر و در فصل عمران شهری و روستایی؛ بهسازی روستای جعفرآباد، آبرومند و دینار آباد به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در برنامه اجرایی هفته دولت داریم.

وی در ادامه همچنین به پروژه های مطرح شده در بخش مربوط به دهیاری های بخش های مختلف شهرستان نیز به شرح زیر می‌ باشد:

دهیاری بخش مرکزی بهار : با ۵ پروژه جدول گذاری روستا های آبرومند،زاغه،فسیجان،گنج تپه و حسین آباد عاشوری

دهیاری های بخش لالجین : ۷ پروژه شامل جدول کشی، و زیر سازی معابر لتگاه،جدول کشی معبر اصلی ساریقمیش و تسطیح معابر جدول کشی معبر اصلی رایگان سفلی،نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته معابر رایگان سفلی ، جدولکشی معبر اصلی جمشید آباد ، تکمیل سقف ساختمان سایه بان مزارستان ميرزا حصاری

دهیاری های بخش صالح آباد : ۲ پروژه آسفالت پرلوک و احداث میدان بهادربیگ و کلنگ زنی اجرای آسفالت در معابر بهادربیگ و همجنین کلنگ زنی احداث پارک در روستای حسن قشلاق مجموعا نیز اجرا خواهد شد .

در پایان روح الله نباتی فرماندار شهرستان بهار سین برنامه ها را در طی هفته دولت تشریح کرد .

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی