سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در اولین روز از هفته دولت نشست امام جمعه با فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان بهار در محل دفتر امام جمعه برگزار شد‌.

شناسه خبر: 12750

 

به گزارش نشاط شهر، در اولین روز از هفته دولت نشست امام جمعه با فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان بهار در محل دفتر امام جمعه برگزار شد‌.

در این نشست ابتدا فرماندار بهار، رجایی و باهنر را الگوی تمام عیار سادگی و جوانمردی دانست و گفت: دوری از اسراف و تشریفات و سادگی اصل کار مدیران دستگاههای اجرایی قرار گیرد.

 

روح‌الله نباتی ادامه داد: همزمان با هفته دولت در شهرستان بهار ۹۳ پروژه با اعتبار ۲۱۶ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان و با اشتغالزایی ۴۷ نفر افتتاح می شود و عملیات اجرایی ۱۵ پروژه با ۲۸ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان اعتبار آغاز خواهد شد و این پروژه ها توسط ۲۰ دستگاه اجرایی، افتتاح می شود و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: پروژه های مذکور در فصل های انرژی، صنعت، محیط زیست، گردشگری، فرهنگ، ورزش، رفاه و تامین اجتماعی، حمل و نقل، عمران شهری و روستایی، مسکن، ارتباطات و کشاورزی به بهره برداری می رسد و یا کلنگ زنی می شود.

 

سپس امام جمعه بهارگفت: دولت سیزدهم با تمام توان وارد کار شده و همه باید با اتحاد، یکپارچگی و وحدت،یاری گر دولت باشیم تا مشکلات مردم حل شده ودر راستای خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم. 

حجت الاسلام ارزنده با اشاره به آغاز هفته دولت، گفت: ارائه خدمات صادقانه و خالصانه و با مردم و برای مردم بودن، روش همیشگی دولتمردان باشد. 

وی تصریح کرد: مسئولیت فرصت مغتنمی برای خدمتگزاری است و اگر مسئولی در این فرصت، خدمت نکرد و بهره نبرد، فرصت از دست خواهد رفت.  

امام جمعه بهار تصریح کرد:مسولین باید با خدمات خود در دفتر الهی ماندگار شوند.و تمام کارهای برای رضای الهی باشد تا به سعادت برسیم.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم از عملکرد و گفتارش هدف گذاری برای اعتلای نظام دارد و تبعیت از رهبری را دستور کار قرار داده است.

حجت الاسلام ارزنده ادامه داد: دولت انقلابی مسولین جهادی و همسو می خواهد تا کشور به توسعه برسد. و مردم به این دولت  دل بسته اند و انتظار حل مشکلات و کاستی ها را دارند

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی