سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/6/4 22:41:43
امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه:

حق و حقیقت پابرجاست اما پیمودن مسیر حق نیاز به استقامت، پایداری و ایمان دارد

حجت‌الاسلام ارزنده: مسیر امام حسین عليه السلام هنوز ادامه دارد و برای بقای اسلام مهم و دارای اهمیت است و حق همیشه پابرجاست و باید در این مسیر باید استقامت و پایداری نماییم ودر تاریخ در حمایت از حرکت امام حسین(ع) ادامه دارد تا ندای حق را به گوش تمام جهانیان برساند، و حق و حقیقت پابرجاست اما پیمودن مسیر حق نیاز به استقامت، پایداری و ایمان دارد.

شناسه خبر: 12752

 

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار کرد: مبنای قیام ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش حق و توحید حقیقت است و بايد  توحید را یاری کرد و  امروز عاشورا در زمان و تاریخ رو به جلو حرکت می کند و در تمام نقاط جهان خاکی ندای "ما ملت امام حسینیم" و "ما عاشورایی هستیم"  با افتخار به گوش می رسد و حق همواره در دلها حکومت می کنند.

 

وی افزود : مسیر امام حسین عليه السلام هنوز ادامه دارد و  برای بقای اسلام مهم و دارای اهمیت است و حق همیشه پابرجاست و باید در این مسیر استقامت و پایداری نماییم ودر تاریخ در حمایت از حرکت امام حسین(ع)  ادامه دارد تا ندای حق را به گوش تمام جهانیان برساند، و حق و حقیقت پابرجاست اما پیمودن مسیر حق نیاز به استقامت، پایداری و ایمان دارد.

 

حجت‌الاسلام ارزنده با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و با تبریک این هفته به دولت مردان مخصوصا فرماندار انقلابی شهرستان بهار اظهار کرد :یک سال از عمر دولت سیزدهم گذشت و قطعا نقدهایی بر نحوه اجرا به خدمات ارائه شده داریم و دولتی که شب و روز ندارد و دولتی که محصور به کاخ سعد آباد نیست و در بین مردم شهری و روستایی است و مخالفین از روی بی انصافی ایراد می‌گیرند.

 

وی بیان کرد: منشا این نقدها حجم و گستره مشکلات اقتصادی و معیشتی است و با وجود اینکه دولت شبانه روزی در حال حل مشکلات و خدمات دهی به مردم است اما تمرکز دشمنان بر جنگ شناختی ناامیدکردن مردم از دستاوردهای دولت هستند .

 

امام جمعه بهار نیز اظهار داشت: موکب ها دربهار ودر کربلای معلی در روزهای آینده برپا میشود و میطلبد موکب داران بهار آمادگی کامل را برای خدمت رسانی به زائران را داشته باشند تا باتوجه به مشکل آب همدان مشکلی در خدمات و دهی و پذیرایی زائران نداشته باشند. 

 

وی ادامه داد: بعضی از روستاهاهم آمادگی و حمایت خود را برای تامین پذیرایی چند روزه موکب ورودی شهر را اعلام کرده اند، واز مردم متدین و انقلابی وخیرین بهاری درخواست داریم که موکب ها را حمایت کنند تا در ده روز آینده موکب ها دایر شوند چراکه در سال های قبل سنگ تمام گذاشته اند.

 فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی