سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/6/7 16:11:43
با حضور استاندار در بهار انجام شد:

افتتاح فاز اول مجتمع خدماتی کهکشان با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان

علیرضا قاسمی فرزاد در آیین افتتاح مجتمع خدماتی کهکشان گفت: این مجتمع در مسیر کریدور غرب کشور و محور مواصلاتی با کشور عراق است و می تواند تسهیل کننده سفر در این مسیر باشد.

شناسه خبر: 12757



به گزارش نشاط شهر، همزمان با ششمین روز از هفته دولت شهرستان بهار میزبان سفر نیم روزه استاندار همدان بود، در این سفر چهار پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با حضور استاندار و مسئولین شهرستان بهار افتتاح  و کلنگ زنی شد.


فاز اول مجتمع خدماتی کهکشان در بخش مرکزی بهار (محور همدان-اسدآباد) با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان، دارای جایگاه سوخت، نمازخانه، سرویس بهداشتی و پارکینگ افتتاح و به بهره برداری رسید.

علیرضا قاسمی فرزاد در آیین افتتاح مجتمع خدماتی کهکشان اظهار کرد: ۱۸۰۰ اثر تاریخی، طبیعی و گردشگری همانند غار علیصدر برای جذب مسافر داریم و لازم است خدمات رفاهی و جانبی برای جذب گردشگر فراهم شود، چرا که حضور گردشکر آثار خوبی از جنبه اقتصادی و فرهنگی دارد و این مجتمع خدماتی رفاهی که در مسیر کریدور غرب کشور و محور مواصلاتی با کشور عراق است می تواند تسهیل کننده باشد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: در کشور ۱۱ شهر ثبت جهانی شده که از این تعداد، ۲ شهر لالجین و ملایر از شهرهای همدان میباشند که برای ما افتخار آفرین است و مزیت نسبی خوبی را در استان ایجاد کرده وسفالگران متبحری داریم که آثارشان به عنوان سفیران کشور بشمار می‌روند.

استاندار همدان افزود:استان پذیرای سرمایه گذاران است و در این مقطع زمانی که افراد سرمایه‌گذاری را در راستای تامین منافع آنی و کوتاه‌مدت هدایت می‌کنند؛ سرمایه گذاری در حوزه گردشگری بسیار ارزشمند است و در حال شاهد تلاش های فرماندار بهار  برای جذب سرمایه گذار جهت سرمایه گذاری هستیم که این خود باعث پیشرفت وضع شهرستان خواهد شد‌.

مرضیه کریمی رادپور

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی