سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

استاندار همدان گفت:آبرسانی به همدان پروژه بزرگی بوده و ظرف مدت پنج ماه تکمیل خواهد شد.

شناسه خبر: 12765

 

به گزارش نشاط شهر، علیرضا قاسمی فرزاد پنجشنبه ۱۰ شهریورماه در مراسم بزرگداشت روز پدافند هوایی در پایگاه شهید نوژه کبودراهنگ، با بیان اینکه وزیر کشور از همان ابتدای کم آبی همدان درباره مسئله آبرسانی پیگیر بوده و راهنمایی های لازم را در این باره داشته است، اظهار کرد:در بحران رخ داده همه مردم با صبوری همراه ما بودند و مسئولان نیز برای حل این بحران تلاش بوده و ظرفیت های خود را پای کار آوردند.

وی با بیان اینکه به دستور وزیر کشور از تهران ۳۷ تانکر به همدان ارسال شد، افزود: در بحران آب عده‌ای چاه های آب خود را به مردم اهدا کردند و در کمتر از سه روز آب چاه ها به سیستم آبرسانی متصل شده و به دست مردم رسید.

قاسمی فرزاد در تشریح وضعیت پروژه آبرسانی به مردم بیان کرد: تا سال ۱۴۰۰  حدود ۴۰ درصد این پروژه انجام شده و از آن زمان تاکنون پروژه پیشرفت خوبی داشته و کارهای بر زمین مانده انجام شد و اعتبارات خوبی نیز برای اتمام پروژه اختصاص یافته است.

استاندار همدان با بیان اینکه آبرسانی به همدان پروژه بزرگی بوده و ظرف مدت پنج ماه تکمیل خواهد شد اضافه کرد: از مردم کبودراهنگ و کشاورزان گنج تپه، بهار، انصارالامام، خالق وردی، ده پیاز، جورقان و .... تشکر می کنم که در این بحران کنار ما بودند و با ایثار به هم استانی های خودکمک کردند.

وی با بیان اینکه آنچه که مایه افتخار کشور است وجود نیروهای مسلح بوده که تحت زعامت مقام معظم رهبری،  سبب شده کشور از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار باشد ادامه داد: پدافند هوایی با تیز بینی ایران را به عنوان کشوری امن در منطقه تبدیل کرده و مراقب است تا کوچکترین تعرضی به کشور انجام نشود.

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی