سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

شورای اداری شهرستان بهار صبح امروز با حضور روسای ادارات در فرمانداری برگزار شد.

شناسه خبر: 12785

 

گروه - مرضیه کریمی رادپور :  

به گزارش نشاط شهر، در این جلسه فرماندار شهرستان با اشاره به ایام اربعین حسینی اظهار داشت: پیش بینی می شود حدود ۵ میلیون نفر زائر ایرانی به کشور عراق سفر کنند و طبق همین پیش بینی حدود دو و نیم میلیون نفر از میدان بهار گذر خواهند کرد و ما باید آمادگی این حجم از زائران و خدمات دهی به آنها را داشته باشیم.

 

روح اله نباتی ادامه داد: در سطح شهرستان ۱۲ ایستگاه صلواتی و سه موکب در کشور عراق خواهیم داشت که یکی در نجف و دو موکب در شهر کربلا مستقر خواهند بود و به زائران خدمات رسانی خوهند کرد.

 

نباتی با اشاره به مشکل کمبود آب در شهر همدان و تعدادی از روستاها اذعان داشت: امسال شهر بهار علیرغم کمبود آب در شهر همدان مشکلی در بحث آب نداشت، اما در برخی روستاها مشکل کمبود آب وجود داردو با توجه به عبور زائرین از این مسیر در نظر داریم تعداد ۵ الی ۱۰ تانکر آبرسانی به صورت ثابت یا سیار در مسیر مستقر نماییم و ادارات نیز باید درتامین تانکر ما را یاری کنند تا در چندروز سفر اربعین بتوانیم بحث آب را مدیریت کنیم.

 

نباتی در ادامه به حضور استاندار در هفته دولت در بهار اشاره کرد و اذعان داشت: در هفته دولت پروژه های خوبی در شهرستان به بهره برداری رسید که از آن جمله می توان به مجتمع خدماتی رفاهی کهکشان، گلخانه دهنجرد، تصفیه خانه کارخانه نشاسته الوند و سردخانه ۵۰۰۰ تنی اشاره کرد و همچنین در پی آنیم که گلوگاه شهیدزارعی در طی روزهای آتی به سرانجام رسیده و مسیر رفت به مهران ، کرمانشاه و ایلام برای مسیر رفت و برگشت آماده بهره برداری شود.

 

 وی در ادامه به اهدای چاه آب کشاورزان به همدان برای رفع موقت مشکل کم آبی همدان اشاره کرد و گفت: استاندار همدان چندین بار در رسانه ها، پیج رسمی استانداری و صدا و سیما از مردم و کشاورزان بابت اهدای چاه آب تشکر کردند و ما قدردان فداکار کشاورزان در این باره هستیم، با وجودی که دیگر نیازی به چاه آب نداریم هنوز هم شاهد تماس شهروندان برای اهدای چاه آب هستیم و این اخلاص مردم ما را نشان می دهد.

 

فرماندار بهار سپس به تقویت روابط عمومی ادارات تاکید کرد و گفت: روابط عمومی به معنای ارتباط با عموم مردم است لذا همه ادارات من جمله بخشداری ها باید فردی را به عنوان پست مستقیم روابط عمومی یا تحت عنوان روابط عمومی در نظر گرفته و به صورت مستمر از اقدامات صورت گرفته گزارشی دهی انجام دهند و با رسانه ها از جمله رسانه های مکتوب محلی ارتباط گیری نمایند تا مردم در جریان اقدامات قرار گیرند.

 

نباتی در ادامه به حضور روسای ادارات در سطح روستاها تاکید کرد و گفت:مسئولین و روسای ادارات سعی کنند به بهانه های مختلف در روستاها و بین مردم حضور یابند و از روستاها سرکشی کنند، چرا که حضور مسئولین در بین مردم روستا اثرگذاری بسیاری خواهد داشت.

 

در ادامه برخی از روسای ادارات همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه ناحیه بهار، دامپزشکی، اداره برق، مخابرات، منابع طبیعی، اداره گاز، سازمان محیط زیست، و شبکه بهداشت و درمان به بیان برخی از عملکرد خود در حوزه های مختلف پرداخته و پاره از مسائل و مشکلات خود را بیان نمودند.

 

 اعتبار مورد نیاز بنیاد شهید برای تعویض بنر ورودی شهرها و روستاها، لزوم اطلاع رسانی به موکب ها برای کشتار بهداشتی دام در کشتارگاه ها و نظارت کارشناسان بر کشتار خارج از کشتارگاه، تامین روشنایی برای موکب ها و ایستگاه های صلواتی شهرستان، تمهیدات لازم برای اینترنت وای فای در موکب ها، نظارت نیروهایشان بهداشت بر سلامت آب شرب و خدمات موکب ها و غذاخوری ها و پلمپ واحد قارچ کوهستان از جمله مواردی بود که در شورای اداری مطرح شد.

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی