سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/6/16 23:56:51
در جلسه شورای فرهنگ قرآنی شهرستان بهار انجام شد ؛

اهدای حکم انتصاب نماینده شورای قرآن استان در شهرستان بهار به کارشناس قرآنی اداره سازمان تبلیغات اسلامی بهار

در جلسه شورای فرهنگ قرآنی شهرستان، حکم انتصاب نماینده شورای قرآن شهرستان بهار توسط آیت الله شعبانی، رئیس شورای قرآن استان همدان به کاظم صفایی کارشناس قرآنی اداره سازمان تبلیغات اسلامی بهار اهدا شد.

شناسه خبر: 12786

 

به گزارش نشاط شهر، صبح امروز جلسه شورای فرهنگ قرآنی شهرستان بهار با حضور فرماندار، بخشدار بخش مرکزی، دکتر سعیدی کارشناس امور قرآنی استان همدان و فعالین قرآنی در دفتر امام جمعه شهر بهار برگزار شد.

 

در این جلسه حجت‌ الاسلام ارزنده امام جمعه شهر بهار با تسليت ایام فرا رسیدن اربعین حسینی عنوان کرد: مسیر پیاده روی اربعین به غیر از شور، شعور هم در انسان ایجاد می‌کند. اگر بتوانیم در محافل قرآنی شور ایجاد کنیم افراد بیشتری علاقه‌مند و جذب می‌شوند و در همین جهت باید از کارشناسان استانی و کشوری در جلسات قرآنی دعوت به عمل آوریم .

 

امام جمعه بهار نیز اذعان کرد : شخصیت علی ابن‌ ابی‌طالب بسیار مهم است و باید در جلسات قرآنی حداقل به یک حکمت از نهج‌البلاغه جهت آشنایی هرچه بیشتر افراد تاکید شود.

 

 در ادامه دکتر جواد سعیدی کارشناس امور قرآنی استان همدان عنوان کرد: از همکاران مجموعه استانداری و از زحمات و پشتیبانی های آیت الله شعبانی به عنوان رئیس شورای قرآن استان و نماینده ولی فقیه که حامی ما بودند بسیار سپاسگزاریم. 

 

وی افزود: سند تصویب شده مورد تقدیر مجموعه شورای انقلاب فرهنگی و شخص دبیر که خود حکم معاون رئیس جمهور در حوزه فرهنگی کشور دارند قرار گرفته است .

 

سعیدی نیز اظهار داشت: در طی دوماه گذشته دبیر شورای انقلاب فرهنگی سند همدان را در پنجره های سطح تدوین و تصویب که ابلاغ شده بود به عنوان سند پایروت و الگو به ۳۱ استان کشور نیز ابلاغ کردند و هم اکنون به لطف خدا شش استان آغاز به سند نویسی کرده است.

 

وی تصریح کرد : در این سند تسهیل گری،حمایت و پشتیبانی از طرف مسئولین آمده است چرا که قالب سند تربیت محور میباشد و صرفا روخوانی و روان خوانی نیست.

 

کارشناس امور قرآنی استان همان بیان کرد : شورای قرآن صرفا سياست گذار است و دولتی ها را متوقف نمی‌کند چرا که اگر مردمی شود و مردم پای کار بیایند عزت آن بیشتر است و کارها بهتر پیش میرود. 

 

وی در ادامه از زحمات نهاد های حاکمیتی،حکومتی، مؤسسات و تشکل های مردمی و همه سازمان ها و... تقدیر و تشکر نمود.

 

 درپایان جلسه شورای فرهنگ قرآنی شهرستان بهار حکم انتصاب نماینده شورای قرآن شهرستان بهار توسط توسط آیت الله شعبانی، رئیس شورای قرآن استان همدان به کاظم صفایی کارشناس قرآنی اداره سازمان تبلیغات اسلامی بهار اهدا شد .

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی