سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه هماهنگی اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولین شهرستان بهار صبح امروز در فرمانداری بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 12790

 

به گزارش نشاط شهر، رضا نصرتی مطلوب معاون سياسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرستان بهار با تسليت ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) و فرا رسیدن اربعین حسینی عنوان کرد : همگان از اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس مطلع هستیم. هر آنچه که در حال حاضر داریم مدیون خون شهدا، ایثار ایثارگران و مقاومت آزادگان است.

 

وی افزود: هفته بزرگداشت دفاع مقدس، هفته ای است که با همت همه مردم از جمله؛ کهنسالان، زنان، مردان، جوانان و... به وجود آمده و دوش به دوش هم با رهبری امام خمینی(ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی، ایستادگی کردند تا یک وجب از خاک ایران به دست اهریمن نیفتد.

 

معاون سياسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بهار ادامه داد : هفته دفاع مقدس از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. کشور ما در طول هشت سال جهنگ تحمیلی هزینه‌های بسیار بالایی را متحمل شد و قطعا قدر آن همه ایستادگی ها و مقاومت ها را دانست و یاد آنها را زنده نگهداشت.

 

نصرتی مطلوب گفت: امید داریم با یاری خداوند متعال بتوانیم نسبت به همه‌ی قهرمانانی که در این عرصه حضور داشتند، به طور شایسته ادای دین کنیم.

 

وی همچنین بیان کرد: طبق روال همیشه برنامه هایی را به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهار خواهیم داشت که امسال با کمک ریاست و مجموعه فرمانداری شهرستان بهار و با دبیری فرماندهی سپاه‌ شهرستان، این برنامه ها اجرا خواهد شد.

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی