سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/6/27 00:13:39
فرماندار بهار در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی:

امروز مردم بهار میزبان دسته عزاداری مردم لالجین بودند

مراسم عزاداری و پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با حضور عموم مردم و مسئولین شهرستانی با پیمودن سه مسیر، همراه با قرائت زیارت اربعین به سمت گلزار شهدای شهر بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 12819

 

به گزارش نشاط شهر ، روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار با حضور در مراسم جاماندگان  اربعین حسینی، فرا رسیدن این روز را تسلیت گفت و عنوان کرد : مراسم با شکوه جاماندگان اربعین حسینی، با حضور پر شور گروه های مختلف مردمی به سمت بهار با تجمعی عظیم همراه با قرائت زیارت اربعین به سمت مرقد آیت‌ الله بهاری و گلزار شهدای شهر بهار برگزار شد. 

 

وی افزود: گروهی از عاشقان حسینی به سمت گردنه اسدآباد درموکب سردار شهید سعید قهاری حضور یافتند و گروهی دیگر نیز در مسیر راهپیمایی خانوادگی و عزاداری از کنار قبور شهدای گمنام شهرک فرهنگیان تا محل تجمع  مردم ولایت مدار بهار در میدان شهدا(شهرداری) پیاده روی کردند.

 

وی ادامه داد : حرکت عمومی" مراسم سینه زنی" از محل تجمع در میدان شهدا تا میدان امام خمینی ره ادامه داشت و در استقبال از دسته عزاداری مردم شهید پرور لالجین، از میدان امام خمینی به سمت گلزار شهدا و مرقد مطهر آیت اله بهاری حرکت کردند و به قرائت زیارت اربعين و عزاداری امام حسین (ع) پرداختند .

 

فرماندار شهرستان بهار از همراهی و هماهنگی استاندار همدان، معاون سياسی امنیتی اجتماعی، فرماندار اسد آباد، عوامل نیروانتظامی،اورژانس و هلال احمر، مرکز بهداشت هر سه شهرستان اسد آباد، بهار و همدان که زمینه پیاده روی این برنامه را فراهم نمودند تا این‌ برنامه به نحوه احسن برگزار شود تقدیر و تشکر کرد.

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی