سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/7/1 23:39:44
امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه:

امروز به اقتدار نظام جمهوری اسلامی، تحریم ها بعد از چهل سال به خنثی شدن نزدیک می‌شود

حجت الاسلام ارزنده: وقایع اغتشاشات اخیر نه اولین بار بوده که اتفاق افتاده و نه آخرین بار خواهد بود. دشمن هر لحظه در حال تفرقه افکنی است اما این روشن است که نظام جمهوری اسلامی روز به روز مقتدر تر خواهد شد تا به دست صاحب اصلی‌ آن یعنی حضرت صاحب الزمان(عج) رسد.

شناسه خبر: 12836

 

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش همگان به تقوای الهی و با تسلیت پیشاپیش رحلت رسول گرامی اسلام و امام حسن‌ مجتبی و امام رضا عنوان کرد: همه انبیاء تلاش کردند تا به ما چگونه انسان زندگی کردن و چگونه انسان مردن را بیاموزند و سختی های بسیاری را تحمل کردند تا ما انسان گونه زندگی کنیم و با اطلاعت از اوامر آنها راه سعادت را طی کنیم و عاقبت بخیر و رستگار شویم .

 

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: روزی که جنگ شروع شد، کشور ما در اوج بی کسی و مظلومیت بود و صدام با حمایت های استکبار جهانی، نیرو و امکانات جنگی میگرفت اما انقلاب اسلامی مقاومت کرد و بر روی پای خود ایستاد و کلمه توحید را در دنیا حاکم کرد.

 

امام جمعه بهار ادامه داد: امروز به اقتدار نظام جمهوری اسلامی، تحریم ها بعد از چهل سال به خنثی شدن نزدیک میشود وقایع اغتشاشات اخیر نه اولین بار بوده که اتفاق افتاده و نه آخرین بار خواهد بود. دشمن هر لحظه در حال تفرقه افکنی است اما این روشن است که نظام جمهوری اسلامی روز به روز مقتدر تر خواهد شد تا به دست صاحب اصلی‌ آن یعنی حضرت صاحب الزمان(عج) رسد.

 

در پایان بعد از اقامه نماز جمعه راهپیمایی با هدف محکومیت اغتشاشگران با حضور پر شور مردم ولایتمدار شهر بهار از مصلی امام خمینی ره تا چهار راه شهید سلیمانی ادامه یافت.

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی