سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در هفته گردشگری، فرماندار شهرستان بهار بهمراه جمعی از مدیران استانی و شهرستانی منجمله مدیر کل میراث استان، مجموعه گردشگری کشاورزی شمیم را در نزدیکی روستای حسام آباد افتتاح نمودند.

شناسه خبر: 12862

 

به گزارش نشاط شهر، روح اله نباتی فرماندار بهار در مراسم افتتاح مجموعه گردشگری کشاورزی شمیم که در حوالی حسام آباد واقع شده ضمن تبریک به سرمایه‌گذار این خانه بومگردی با اشاره به پتانسیل های بیشمار شهرستان بهار و حمایت از خانه های بومگردی بیان کرد: شهرستان بهار با توجه به طبیعت بسیار زیبا و بکر خود و همچنین کشاورزی مدرن جایگاه بسیار خوبی در استان دارد و همین امر باعث توجه گردشگران و سرمایه‌گذاران به حوزه گردشگری- کشاورزی و صنایع تبدیلی شده است.

 

فرماندار شهرستان بهار با ابراز خرسندی ادامه داد: امروز اولین پروژه گردشگری در شهرستان بهار را به همراه مدیر کل میراث استان افتتاح کردیم؛ و با توجه به اینکه این نوع پروژه ها ارزش افزوده برای شهرستان خلق می‌کنند باید بیش از پیش گسترش پیدا کنند.

 

نباتی این پروژه‌ها را الگویی برای کل شهرستان و اهالی روستاها دانست و افزود: باید به سمت پتانسیل های خدادادی در شهرستان جذب شویم؛ در شهرستان منابع طبیعی از جمله روستاهای گردشگری- صنایع دستی و کشاورزی وجود دارد که می توان از آن در قالب زمینه های گردشگری هم استفاده نمود.

 

در میانه این افتتاح فرماندار بهار تاکید کرد: حتی یک محیط و مقیاس بسیار کوچک هم می‌تواند ارزش افزوده را برای شهرستان ما خلق کند.

 

روح اله نباتی شهرستان بهار را مرکزیتی در استان دانست و تاکید کرد: شهرستان بهار مرکزيتی در استان همدان بشمار می رود و در این مسیر، راه غار علیصدر، شهر جهانی سفال و شاهراه ارتباطی غرب به مرکز کشور است و این موقعیت استراتژیک و بسیار ممتاز می تواند شهرستان را در خصوص جذب گردشگر کمک کند.

 

روح اله نباتی فرماندار بهار در خاتمه افتتاحیه از این خانه بومگردی، از کلیه سرمایه‌گذاران شهرستان، استان همدان و سایر استان‌ها برای سرمایه گذاری و بهره برداری دعوت کرد.

 

سید مصطفی قاری

 انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی