سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/7/10 09:45:05
پدر دانش آموزی که مورد ضرب و شتم معلم قرار گرفته بود:

نمیخواهیم این موضوع باعث حاشیه شده و سوژه خبری رسانه ها شود

طی چند روز گذشته خبر ضرب و شتم یک دانش آموز بهاری توسط معلمش که منجر به راهی شدن وی به بیمارستان شد، با جزئیات مختلف آن در راس اخبار برخی خبرگزاری های کشور قرار گرفت.

شناسه خبر: 12863

 

به گزارش نشاط شهر، طی چند روز گذشته خبر ضرب و شتم یک دانش آموز بهاری توسط معلمش که منجر به راهی شدن وی به بیمارستان شد، با جزئیات مختلف آن در راس اخبار برخی خبرگزاری های کشور قرار گرفت.

 

این خبر ابتدا در رسانه های محلی منتشر شد و سپس به رسانه های استان و خبرگزاری های معتبر کشور رسید.

 

هادی مرادی پدر دانش آموزی که مورد ضرب و شتم معلم قرار گرفته در گفتگو با خبرنگار نشاط شهر ضمن تشریح کامل اتفاق رخداده در مورد کتک کاری فرزندش از پیگیری مسئولین آموزش و پرورش تشکر کرد و گفت: ما از لحاظ قانونی پیگیری این موضوع هستیم، اما پیگیری و دلجویی مسئولین آموزش و پرورش از جمله سرپرست آموزش و پرورش بهار جناب آقای فیض الهی، مدیر حراست آموزش و پرورش بهار و مدیران آموزش و پرورش استان بیشتر ما را دلگرم کرد.

 

مرادی ادامه داد: با توجه به اتفاقات اخیر در کشور رسانه ها حساسیت زیادی نسبت به این موضوع پیدا کرده اند و حتی از خبرگزاری های مرکز کشور با من تماس گرفته اند که مصاحبه انجام دهند، اما خانواده من تنها خواهان پیگیری قضایی این موضوع بودند تا دیگر شاهد رخداد  چنین اتفاقاتی نباشیم، نمی‌خواهیم این موضوع باعث ایجاد حاشیه کرده و سوژه خبری رسانه ها در موقعیت فعلی کشور شود.

 

مرادی از صحت و سلامت کامل فرزندش علیرضا خبر داد و گفت: چند شب پیش که شب تولد پسرم بود مسئولین آموزش و پرورش برای دلجویی به منزل ما آمدند و قول برخورد با معلم خاطی را دادند که این حرکتشان برای ما بسیار ارزشمند بود و ما را بسیار دلگرم کرد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.