سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه هماهنگی برگزاری سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان با حضور فرماندار شهرستان بهار، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین رئیس اداره ارشاد بهار در فرمانداری برگزار شد.

شناسه خبر: 12878

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، در ابتدای این جلسه روح اله نباتی فرماندار بهار با ابراز خرسندی از اینکه این تیم بهار را به عنوان کاندید سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان انتخاب کرده اند افزود: نزدیکی بهار به همدان فرصت است چرا که در عمل نیز همین طور بوده و در این موضوع نیز صادق است.

 

نباتی با ابراز علاقه به رشته های هنر گفت: دلیل علاقه مندی ام به این حوزه، هنرمندان بسیار متعددی همچون شهید آوینی و دیگر اساتید در این زمینه بوده اند که در ذهنم نقش بسته است و آشنایی جوانان با این اساتید می‌تواند هموار کننده و ارتقا بخشِ مسیرِ هنر باشد.

 

نباتی برگزاری سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان را رویدادی مثبت دانست و افزود: هر کمکی در این بستر و هر توانی در شهرستان بهار داشته باشیم به کار خواهیم گرفت تا بهترین نتیحه را به ارمغان آوریم.

 

فرماندار بهار در ادامه این جلسه اظهار کرد: هنر است که بسیاری از جریان های فکری، اعتقادی و کنش و واکنش های اجتماعی را به پیش می برد؛ در لایه زیرینِ این پوست بستر هایی همچون موسیقی، تئاتر، نقاشی جریان‌ساز هستند و در روی این پوست نیز افرادی در قالب سلبریتی و یا دیگر افراد دیده می شوند اما موضوعی که زیرساخت را به پیش می برد هنر است.

 

نباتی به ارزش های خاص و امنِ میهنمان و در مقابل به ارزش های پوچِ کشورهای بیگانه همچون ازهم پاشیدگی خانواده ها اشاره کرد و گفت: ارزش های ماندگارِ ما در ۴۰ سال گذشته به دست افراد این مرز و بوم ساخته شده است؛ کشورهای بیگانه نسبت به ارزش های ما حس بغض و رقابت دارند چرا که ارزش های ما در جهت پیشبرد اهداف آنها نیست و به دنبال تعالی انسان و حفظ خانواده می باشد.

 

وی اظهار کرد: می توانیم ارزش های کشورمان را در قالب هنر، نویسندگی، خوانندگی، نمایش و دیگر زمینه‌ها منتقل کنیم‌.

 

نباتی بهار را با پتانسیل بالا در این زمینه معرفی کرد و گفت: از روزی که در فرمانداری بهار در حال انجام خدمت می باشم، بیشترین جلسات، ملاقات ها، حمایت ها، و کمک ها در حوزه کتاب بوده است و جوانان بهاری در این زمینه بسیار مستعد هستند و تمام توانمان را به کار گرفته ایم که ارتقا بخش و کمک دهنده در این حوزه باشیم.

 

نباتی موضوعِ حائز اهمیت و هدف اصلی این جشنواره برای افراد حاضر در این جلسه را افزایش تعداد هنرمندان خوش آتیه و مومن خواند و گفت: با برگزاری هر چه بهتر این جشنواره و با تربیت، جذب و افزایش بازیگرِ جوان علاقمند به این هنر، بُرد مهمی در سطح استان می‌توانیم کسب کنیم‌.

 

روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار در پایان صحبت های خود در این جلسه مطرح کرد: وظیفه ذاتی بدنه دولت، کمک به جوانان این دیار اسلامی است چرا که با یاری دادن به جوانان می توانیم آینده این مرز و بوم را درخشان‌تر بسازیم.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی