سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/7/17 14:26:17
فرماندار شهرستان بهار عنوان کرد:

سند چشم انداز آینده شهرستان بهار با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان باید تدوین شود

فرماندار شهرستان بهار با نخبگان شهرستان دیدار کرد؛ ایشان در این دیدار مشورت و دانش نخبگان را عاملی مهم در تعالی و بالندگی شهرستان دانست.

شناسه خبر: 12889

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار شناسایی نخبگان را باعث هم افزایی و ارتقا بخش در توسعه شهرستان و استان برشمرد و گفت: تجمیع نیروهای این نخبگان باعث نتایج مثمرثمر تری نسبت به کار فردی می‌شود و قطع به یقین استفاده از خردجمعی باعث پیشبرد بهتر امور در عرصه زمامداری و سرانجام‌ رسانی امور و تحقق اهداف خواهد شد.

 

 فرماندار شهرستان بهار خاطرنشان کرد: دولت خود را از اقشار مختلف مردم جدا ندانسته و نمی‌داند و این موضوع در موارد مهم بروز و ظهور داشته است.

 

وی در ادامه تعامل بدنه دولت با رسانه را مثال مناسبی بر این ادعا دانست و اذعان کرد: همه با هم هستیم و پیکر ایرانمان را تشکیل می دهیم و برای آن از توسعه شهری تا آبادانی روستایی تلاش می کنیم چراکه هدف اصلی خدمت به نظام، کشور، انقلاب است؛ وقتی هدف یک جامعه تعالی باشد همه افراد جامعه به خاطر آن همدیگر را یاری خواهند داد چراکه این منطق انقلاب اسلامی است و خاصیت شیعه این است که لباس تقوا را بر تن کند تا جامعه و دیگران را رشد دهد.

 

وی در دولت کنونی روستاها و مناطق محروم را از اهمیت خاصی برشمرد و گفت: در جای جای شهرستان بهار ظرفیت های فوق العاده را شاهد هستیم؛ شهرستان بهار تقریبا همه ظرفیت های یک استان را در مقیاس کوچکتری در خوی جای داده است چراکه نعمت های بیشماری همچون صنایع دستي و سفال، کشاورزی پر رونق، گردشگري، دامداری، صنعت، راه‌های مواصلاتی، موقعیت استراتژیک و دیگر نعمت ها از جانب پروردگار نصیب مردم شریف شهرستان شده است.

 

وی به یکی از بزرگترین ظرفیت های بهار اشاره کرد و گفت: نزدیکی بهار به همدان یکی از حائز اهمیت ترین ظرفیت های بهار است و با کمک نخبگان میتوان از این ظرفیت بالقوه استفاده کرد.

 

روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار استفاده از نظرات نخبگان شهرستان را امری مهم در پیشبرد هرچه بهتر امور تلقی کرد و با توجه به اینکه بسیاری از نخبگان در روستاها مغفول مانده اند از نخبگان حاضر در جلسه برای شناسایی این ظرفیت ها تقاضای کمک کرد و گفت: نباید حتی یک مشورت و یک نخبه را هم از دست دهیم و در مقابل باید گوشی شنوا برای نقطه نظرات این سرمایه های درخشان باشیم و تا حد ممکن عملیاتی کنیم.

 

در این دیدار مدعوین به معرفی خود پرداختند و مواردی همچون بهره برداری از امکانات نقشه های موقعیت مکانی، توجه به رویکردهای تزریق مصنوعی و آب، اراضی کشاورزی و الگوی کشت، نگاه بلند مدت به بحث کشاورزی، توجه به مسائل فرهنگی و قرآن، ارتقا سطح از جامعه اسلامی، ساخت مرکز رشد و شناسایی کارافرینان، اصلاحات آموزشی، تهیه و تدوین چشم انداز بلند مدت برای رفع مشکلات روستائیان، استفاده از نخبگان در پست های مدیریتی، توجه به نخبگان رسانه ای، وجود اراده برای مسائل کشور، حمایت و سازماندهی از طرح های شهرستان برای مسائل کلان کشور، تشکیل بستری برای رشد واحد های فناور را بیان نمودند و به تبادل نظر پرداختند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی