سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/7/19 23:38:28
در هفته دولت بهره برداری شد؛

افتتاح ۹۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۱۷ میلیارد تومانی

فرماندار بهار از افتتاح ۹۳ پروژه طرح عمرانی با مجموع اعتبار هزینه شده ۲۱۶ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان با اشتغالزایی ۴۷ نفر در هفته دولت خبر داد و همچنين ۱۵ پروژه با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان نیز کلنگ زنی شده است.

شناسه خبر: 12894

 

به گزارش نشاط شهر، فرماندار بهار روح اله نباتی به مشروح پروژه های افتتاح شده در هفته دولت پرداخت و بیان  کرد: در شرکت توزیع برق شهرستان ۴ پروژه با مجموع اعتبار  هزینه شده ۶.۷ میلیارد تومان به افتتاح رسید که شایان ذکر است  این پروژه ها شامل اصالح و بهینه شبکه فشار ضعیف عوارض  روستایی، نیرو رسانی به متقاضیان کشاورزی، صنعتی، خانه باغی  و دیگر متقاضیان، نصب سکسیونر مدیریت بار شهرستان، نصب کنتور سه فاز و تک فاز میباشد. 

 

این مقام مسئول در ادامه به پروژه شرکت گاز شهرستان اشاره کرد  و افزود: تعداد ۱۸ پروژه گازرسانی به واحدهای تولیدی صنعتی  شهرستان بااعتبار ۵ میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان افتتاح شد و ۱۰ پروژه گازرسانی به واحدهای تولیدی صنعتی شهرستان با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در هفته دولت کلنگ زنی شده است. 

نباتی ادامه داد: تعداد ۱۳ پروژه با مجموع اعتبار هزینه شده ۳۷.۸ میلیارد تومان در زمینه اجرای زیر ساختمانهای شهرک صنعتی  بهاران، اللجین ۱ و ۲ صنایع غذایی و ناحیه صنعتی صالحآباد به  افتتاح رسید. 

وی در میانه مصاحبه گریزی به چند مورد از افتتاح پروژه های  محیط زیست و گردشگری زد و اظهار داشت: اجرای پروژه  تصفیه خانه صنعتی شرکت نشاسته الوند با اعتبار هزینه شده ۱۳ میلیارد تومان با اشتغال ۳ نفر و همچنين افتتاح ۲ پروژه شامل  سفره خانه سنتی آقای مهدی خوش سیرت و همچنین اقامتگاه  بوم گردی در روستای حیدره قاضی خانی بااعتبار هزینه شده ۱۱.۵ میلیارد تومان با اشتغال ۱۸ نفر به افتتاح رسید. 

فرماندار بهار به افتتاح پروژه ی مرتبط با کتابخانه های عمومی و  ورزش شهرستان اشاره داشت و گفت: افتتاح پروژه های تعمیرات  کتابخانه فجر صالح آباد با اعتبار هزینه شده ۱ میلیارد تومان و  همچنین افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال لتگاه با اعتبار هزینه شده ۱ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان در هفته دولت انجام پذیرفت. 

نباتی افزود: در زمينه رفاه همشهرستانیان گرامی، ۴ ساختمان مددجویی در روستاهای رسول آباد سفلی، دستجرد، گنج تپه و  چپقلو بااعتبار هزینه شده ۵۴۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید. 

این مقام مسئول تصريح کرد: بهرهبرداری از ایستگاه خودکار  بارانسنجی در صالحآباد بااعتبار هزینه شده ۳۰۰ میلیون تومان کی دیگر از پروزه های به افتتاح رسیده ایام هفته دولت میباشد و  همچنین ۸ پروژه در زمینه راهداری و حمل و نقل جاده ای شامل  فاز ۱ مجتمع خدمات کهکشان با اشتغال ۶ نفر، اجرای سیستم  روشنایی نقطهای در تقاطعات شهرستان، تکمیل زیرگذر حسام آباد،  روکش آسفالت سیمین- وهنان، لکهگیری و روکش آسفالت محور  صالح آباد - حسن قشالق، اجرای حفاظ میانی ) نیوجرسی( محور  همدان - کرمانشاه ، روکش محور سنندج و سامانه تردد شمار با  مجموع اعتبار هزینه شده ۴۲ میلیاردو ۱۴۵ میلیون تومان به افتتاح  رسید و همچنین ساخت راه روستایی رایکان سفلی مهدی آباد با  اعتبار ۵ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومانکلنگ زنی شد. 

این مقام مسئول در ادامه به مقوله عمران شهری و روستایی اشاره  کرد و عملکرد هر عرصه را به تفصیل بیان نمود. 

نباتی در خصوص بنیاد مسکن انقالب اسالمی شهرستان عنوان کرد: بهسازي روستاهای جعفر آباد، آبرومند و دینارآباد با اعتبار  هزینه شده ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان انجام پذیرفته شده است.

وی درباره پروژه های شهرداری بهار و اللجین خاطر نشان کرد:  افتتاح پروژههای اجرای آسفالت و جدولگذاری معابر و اجرای  رفوژ و احداث تجاری نقلیه شهرداری و تعمیر بازسازی ساختمان  مستحدثات شهرداری بهاربا اعتبار ۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان  انجام شده است و همچنین در شهرداری اللجین زمین چمن مصنوعی، جدولگذاری و آسفالت با اعتبار هزینه شده ۱.۷ میلیارد تومان و  کلنگ زنی پیاده روسازی خیابان جاوید با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان  به بهره برداری رسیده است. 

نباتی درباره افتتاح پروژه شهرداری صالحآباد و مهاجران چنین  گفت: زیرسازی و آسفالت و جدولگذاری معابر با اعتبار هزینه  شده ۶.۸ میلیارد تومان افتتاح و همچنین کلنگزنی مجتمع تجاری  گلزار شهدا با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است  و همچنین شهرداری مهاجران با اجرای سرویسهای بهداشتی،  لکهگیری و روکش آسفالت معابر با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

فرماندار بهار پروژه های انجام شده دهیاریهای بخش مرکزی  بهار را اینگونه برشمرد: ۵ پروژه جدولگذاری ) آبرومند، زاغه،  فسیجان ،گنج تپه و حسینآباد عاشوری( بااعتبار هزینه شده ۶۱۴ میلیون تومان افتتاح شده است. 

نباتی درباره پروژه های دهیاریهای بخش اللجین بیان کرد: ۷ پروژه شامل جدول کشی و زیر سازی معابر لتگاه، جدول کشی  معبر اصلی هارون اباد، جدول کشی معبر اصلی ساریقمیش و رگالژ  و تسطیح معبر، جدولکشی معبر اصلی رایکان سفلی، نصب و راه  اندازی دوربین مداریسته معابر رایکان سفلی، جدول کشی معبر  اصلی جمشید آباد و رگالژ و تسطیح معبر، تکمیل سقف ساختمان  سایه بان مزارستان میرزا حصاری با مجموع اعتبار هزینه شده ۴۸۵ میلیون تومان افتتاح شده و به بهره برداری رسیده است. 

فرماندار شهرستان بهار در ادامه به دهیاریهای بخش صالحآباد  هم اشاره کرد و افزود: ۲ پروژه آسفالت پرلوک و احداث میدان  بهادربیگ با اعتبار هزینه شده ۵۳۵ میلیون تومان، کلنگ زنی  اجرای آسفالت در معابر بهادر بیگ و همچنین کلنگ زنی احداث  پارک در روستای حسن قشالق در مجموع با اعتبار ۱.۹ میلیارد تومان افتتاح شد. 

نباتی خبر مسرت بخش دیگری هم درباره مسکن و ارتباطات  داد و گفت: ۷۸ واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده با اعتبار  هزینه شده ۷.۸ میلیارد تومان افتتاح شده است و همچنین در  بحث ارتباطات با اجرای پروژه شامل تبدیل 4Gو 3G) تغییر  تکنولوژی(، برگردان سایتهای موبایل از شبکه دیتا به انتقال و  اجرای پورت adsl در شهرستان با اعتبار هزینه شده ۲میلیارد و  ۸۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است. 

وی ادامه داد: ۴ پروژه جهاد کشاورزی شامل گلخانه آقای خسروی  در دهنجرد، سرخانه آقای عباسیان در بهار، واحد پرورش گوسفند  آقای هژیر در دستجرد و واحد پرورش گوسفند آقای بنیادی در  صالحآباد که در مجموع با اعتبار هزینه ۴۹.۷ میلیارد تومان اشتغال  ۲۰ نفر را با خود به همراه دارند. 

شهرزاد عباسی

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی