سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

نباتی با اشاره به اهمیت بازدید بخشداران و روسای ادارات از روستاها یادآور شد: هدف از بازدید روستاها، حضور در روستاهای محروم و لمس مشکلات از نزدیک میباشد و تدبیر برای حل مشکلات فقط از کف میدان میسر است.

شناسه خبر: 12900

 

به گزارش نشاط شهر، در سری روستاگردی های فرماندار بهار با همراهی مدیران ادارات شهرستان از روستاهای وهنان و حصار قره باغی بازدید به عمل آمد.

فرماندار بهار در جمع اهالی روستا بیان کرد: در دولت مردمی، مردم نباید برای حل مشکلات به مرکز شهرستان بیایند بلکه ما به خدمت مردم می‌رویم و مشکلات آنها را از قبل با همفکری شورای روستا احصا کرده ایم. 

 

روح اله نباتی با اشاره به طرح های خودیاری و همیاری افزود: در برخی مواقع بدون اتکا به بودجه و اعتبارات میتوان کار جهادی انجام داد و هرجا خود مردم پای کار امدند، سرعت حل مشکلات چند برابر شد. 

 

وی تصریح کرد: طی اتفاقات و اغتشاشات اخیر ، رسانه های بیگانه بصورت شبانه روزی در تلاش بودند تا به دروغ نشان بدهند بین مردم و نظام فاصله زیادی وجود دارد.

 

وی ادامه داد: قبول داریم که مشکلات عدیده ای وجود دارد اما ما با کمک هم و دست در دست هم برای آبادانی ایران اسلامی متحد تلاش میکنیم. 

 

در ادامه نباتی با توجه به بیان معضلات و مشکلات توسط اهالی و اعضای شورای روستا بیان کرد: جدای از معضل آب شرب، مشکلاتی برای روستای ۱۲۰۰ نفری وهنان و ۱۰۰۰نفری حصار قره‌باغی نظیر نبود خانه ورزش و جوانان ، عدم تجهیز و فراوانی دارو برای خانه بهداشت و مناسب نبودن محل قرارگیری ترانس شبکه برق و احتمال ایجاد حوادث ناگوار وجود دارد که در اسرع وقت این مشکلات بیان شده، مرتفع میگردد.

 

نباتی در پایان با تشکر از بخشدار مرکزی‌ بهار و روسای ادارات، عنوان کرد: برای ما اصلا قابل قبول نیست امروزه روستایی وجود داشته باشد که تحت پوشش آب شرب سالم نباشد و یکی از اولویت های فرمانداری شهرستان بهار، تامین آب مصرفی و شرب اهالی روستا می‌باشد.

 

انتهای پیام/ص

 

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی