سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

روح اله نباتی: قصد و هدف دشمن از ایجاد فتنه ها تجزیه کردن ایران اسلامی است اما بصیرت مردم عزیز ایران نشان داد که دشمن به هیچکدام از اهداف خود نخواهد رسید. فتنه ها زود گذر است اما آنچه که اهمیت دارد بصیرت و آگاهی ماست .

شناسه خبر: 12901

 

به گزارش نشاط شهر، عصر روز گذشته اجتماع بزرگ مردمی امت رسول الله از مقابل مسجد باب الحوائج تا گلزارشهدای شهر بهار با برپایی مراسم جشن به مناسبت سالروز میلاد رسول اکرم اسلام (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام با سخنراني فرماندار شهرستان و همراه با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله اجرای گروه سرود و مدیحه سرایی و... با حضور مردم شریف و  جمعی از مسئولین شهرستان بهار در محوطه بيرونی گلزار شهدای شهر بهار برگزار شد.

 

روح اله نباتی، فرماندار شهرستان بهار ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت رسول اکرم اسلام "ص" و ولادت امام جعفر صادق علیه السلام با اشاره به حوادث اخیر عنوان کرد : دشمن نمی‌تواند اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را تحمل کند که هرچند سال یک بار با ایجاد فتنه قصد دارند که کشور را دچار آشوب کنند.

 

وی باتوجه به فرموده مقام معظم رهبری افزود: در فتنه اخیر که با پشتیبانی خارج از کشور هدایت می‌شد، قصد و هدف دشمن از ایجاد فتنه ها تجزیه کردن ایران اسلامی است اما بصیرت مردم عزیز ایران نشان داد که دشمن به هیچکدام از اهداف خود نخواهد رسید و این فتنه ها میگذره اما آنچه که اهمیت دارد بصیرت و آگاهی ماست .

 

فرماندار بهار با اشاره به فرموده حضرت امیرالمؤمنین (ع) در خطبه نهج‌البلاغه که میفرمایند "قسم به کسی که محمد مصطفی(ص) را به حق مبعوث کرد و ای مردم شمارا در فتنه ها به بلا می آزمایند " نیز اظهار داشت: فتنه ها همواره برای آزمایش کردن ملت است. در این شرایط از جوانان ها و نوجوان های خود نباید غفلت کنیم چرا که، کسی را که خانواده و دوست رها کند، قطع به یقین دشمن او را تحویل خواهد گرفت. متاسفانه برخی از خانواده ها فرزندان خود را رها کرده اند و دشمن آنها را فریب داد و بعد با وارد کردن آنها به میدان، برای خود و مردم مشکل ایجاد کردند.

 

وی نیز با اشاره به اینکه تنها ابزار قوی دشمن فضای مجازی است، گفت: هم اکنون موشک و هواپیماهای دشمن در برابر ایران اسلامی دیگر کاربردی ندارد و دیگر دشمن قادر به تهدید کردن ما نیست چنانچه که تنها ابزاری که در اختیار دشمن قرار گرفته است، فضای مجازی می‌باشد و والدین نباید فرزندان خود را در فضای مجازی رها کنند.

 

وی در پایان از مردم مومن و انقلابی شهرستان بهار که همیشه پای نظام انقلاب اسلامی بودند و از تمام حافظان امنیت و نیروی اطلاعاتی سپاه پاسداران و... که همیشه در برابر فتنه ها استوار ایستادند و برای آرامش خاطر مردم تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

فاطمه بدرلو

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی