سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرماندار بهار به بهانه هفته نیروی انتظامی، از فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان بهار تجلیل کرد.

شناسه خبر: 12902

 

به گزارش نشاط شهر، روح الله نباتی فرماندار بهار در آغاز هفته فراجا را به این سبزپوشان ثابت قدم تبریک گفت و ادامه داد: هفته نیروی انتظامی امسال، بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود؛ در رویدادهای اخیر چند نکته بیش از پیش نمایان تر شد که یکی را می‌توان پایداری و ایستادگی نیروهای انتظامی بر موضع خود نام برد و همچنین صبر و بردباری این قشر نیز از نکات دیگریست که در ایام اخیر عیان تر شد.

 

وی افزود: فراجا به علت اینکه مردم در اتفاقات اخیر دچار مشکل نشوند و به کسی آسیبی نرسد، از جان و آرامش خود گذشتند و خطر را به خاطر مردم تحمل کردند و این موضوع مظلومیت این نظام را آشکارتر می‌کند.

 

وی گریزی به اعتراضات رخ داده در کشورهای بیگانه زد و تاکید کرد: به مردم دنیا ثابت شد که تروریست ها چگونه با مردم در اغتشاشات کشورشان برخورد می‌کنند، جان مردم  کشورشان را به بازیچه میگیرند و پر ارزنی مهم نمی شمارند؛ اما در مقابل، در کشور ایران اسلامیمان مشاهده کردیم که فراجا چگونه کرامت مردم را حفظ می‌کند و با مردم این سرزمین کریمانه برخورد می کند.

 

نباتی ادامه داد: دشمنان انقلاب و این نظام، هیچ اتفاق نظر و هیچ برنامه‌ای برای تعامل با مردم ندارند در بین مردم مقبولیتی نداشته و نخواهند داشت.

 

نباتی افزود: اتفاقات اخیر به ما یادآور شد که باید برای جوان ها برنامه های بیشتری همانند روشنگری داشته باشیم.

 

وی عنوان کرد: اتفاقات اخیر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داد که چگونه محکم و با ثلابت همچنان ایستاده است.

 

در ادامه سرهنگ بزرگعلی نوری فرمانده انتظامی شهرستان بهار به مشروح عملکرد نیروی انتظامی شهرستان بهار پرداخت و ضمن تبریک این هفته، از یکایک سبزپوشان جان برکف تشکر کرد.

 

رضا نصرتی مطلوب معاون سیاسی،اجتماعی امنیتی فرماندار بهار ضمن تبریک این هفته به جان برکفانِ مخلص ادامه داد: از سبزپوشان که خالصانه و صادقانه در همه عرصه هایی که نیاز به حضورشان بوده ایستادند تشکر میکنم، قطعا شما در همه حوزه ها پرونده درخشانی دارید.

 

در پایان اين ديدار روح الله نباتی فرماندار شهرستان بهار به رسم یادبود از فرماندهان نیروی انتطامی شهرستان بهار تجلیل کرد.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی