سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/7/24 23:09:44
فرماندار بهار مطرح کرد :

نگاه واقع گرایانه به تغییر شرایط دانش آموزان، راهگشای مسیر می‌باشد

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه بهار، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان و همچنین جمعی از مسئولین مرتبط برگزار شد و دغدغه های این عرصه با تبادل نظر مورد بررسی قرار گرفت.

شناسه خبر: 12910

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، روح اله نباتی فرماندار بهار در جلسه شورای آموزش و پرورش بیان کرد: خیّرینی که برای احداث مدرسه، زمین اهدا کردند انتظار دارند از این زمین ها به منظور ساخت مدرسه استفاده شود؛ فروش املاک مازاد خیری بازتاب منفی خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: باتوجه به افزایش قیمت ها با گذر زمان، تلاش بر حفظ املاک موجود و به تبع آن افزایش ارزش املاک است و فقط در صورتی که ۱۰۰ درصد تبدیل به احسن شود، می توان در این راستا گام برداشت.

 

سپس فرماندار بهار به مشکل آب شرب روستایی پرداخت و ادامه داد: در برخی مدارس روستایی شهرستان مشکل آب شرب وجود دارد که در صورت تهیه مخزن، آب مورد نیاز تامین خواهد شد که تسریع در رفع مشکل ضروری است.

 

وی با تاکید بر بهداشت روان و سلامت دانش آموزان اظهار کرد: نگاه واقع گرایانه به موضوعات و پذیرفتن تغییر شرایط و امکانات و محتواهای در اختیار دانش آموزان و برنامه ریزی مدون در این راستا می تواند راهگشا باشد.

 

نباتی گفت: موضوعات تفکری، اعتقادی و شرایط جدید تکنولوژی که دانش آموزان با آن ارتباط دارند باید مورد توجه قرار گیرد و برنامه مدون و دلسوزانه صورت گیرد و خروجی جلسات باید طوری باشد که در سال های آینده ما را به نتیجه برساند و تفکر دانش آموزان از لحاظ فکری و روانی تغییر کرده باشد.

 

روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار در خاتمه صحبت های خود، آموزش تفکر انتقادی به دانش آموزان را ملزم دانست و گفت: موظفیم تفکر انتقادی را به دانش آموزان آموزش دهیم که هر موردی را بدون دلیل نپذیرند و نتیجه ی اجرای برنامه های بهداشت و روان، پرورش دانش آموزان مومن و انقلابی و مسئولیت پذیر باشد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی