سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان: در تأمین کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان استان همدان برای کشت های پاییزه مشکلی وجود ندارد.

شناسه خبر: 12914

 

به گزارش نشاط شهر، مهندس بهروز الیاسی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با اعلام این خبر گفت: مقدار چهارده هزار و 500 تن انواع کود شیمیایی ازته، فسفاته و پتاسه بر اساس سهمیه بندی سازمان جهاد کشاورزی و از طریق سامانه پهنه بندی و صدور حواله الکترونیکی، از ابتدای شهریور تا 23 مهرماه سالجاری توزیع و در اختیار کشاورزان قرار گرفته است. 

 

وی تاکید کرد: با تخصیص های خوب کود شیمیایی توسط دفتر مرکزی شرکت به استان همدان و حمل و نقل سریع آن، در تأمین کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان استان برای کشت های پاییزه مشکلی وجود ندارد.  

 

وی با اشاره به اینکه توزیع کود علاوه بر ذخیره انباری، از مبادی و پتروشیمی های کشور نیز به مقصد کارگزاران و عاملین فروش و همچنین انبارهای سازمانی شرکت حمل و تخلیه می گردد گفت: در حال حاضر 23 هزار تن انواع کود شیمیایی در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان ذخیره شده است.

 

الیاسی از حمل و ارسال کود شیمیایی بدون وقفه حتی ایام تعطیل و در دو شیفت کاری در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خبر داد و گفت: همکاران این شرکت در تلاش هستند تا این نهاده مهم به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد. 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی