سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/7/26 16:22:15
فرماندار بهار مطرح کرد:

احداث تقاطع غیرهمسطح در میدان بهار ضروری است

شورای ترافیک شهرستان به ریاست فرماندار بهار با حضور بخشداران، شهرداران، جانشین پلیس راه استان، پلیس راهور و دیگر مسئولان مرتبط برگزار شد.

شناسه خبر: 12917

 

به گزارش نشاط شهر، روح‌اله نباتی فرماندار بهار کیفی تر شدن جلسات و نشست ها را امری ضروری دانست و گفت: خروجی جلسات در این شورا باید ایمنی راه ها و کاهش تلفات جاده‌ ای باشد.

 

وی میدان بهار را گلوگاه مهمی برشمرد و تاکید کرد: طرح احداث زیرگذر یا روگذر در میدان بهار پیگیری شود چرا که بیشترین تردد از این مسیر انجام می‌شود.

 

نباتی گفت: میدان بهار و مسیر منتهی به آن که در حریم شهرداری است مشکل دارد؛ آسفالت این مسیرها مناسب نبوده و در شأن بهار نیست و باید اصلاح شوند.

 

در میانه این جلسه فرماندار بهار با قید فوریت بیان کرد: در تمامی ورودی و خروجی های شهرستان باید تابلوهای راهنمایی مسیر نصب شود تا با این کار مسافران را راهنمایی کنیم و همچنین از مزیّت غارعلیصدر برای جذب گردشگر به بهار و لالجین استفاده کنیم.

 

وی حل مشکل جاده روستای طاهرلو را فوری خطاب کرد و ادامه داد: مشکل جاده طاهرلو باید با جدیّت تمام و هرچه سریع تر مرتفع گردد و گلوگاه شهید زارعی نیز که در مرحله بهره برداری می‌باشد با شتاب بیشتری انجام شود.

 

در پایان روح‌اله نباتی فرماندار بهار به همراهی مسئولان حاضر در جلسه، برای تسریع در حل مشکلاتی ازجمله تقاطع غیرهمسطح هارون آباد، زیرگذر سیمین به وهنان، سرعتکاه بلوار بهشتی، دوربین بلوار کشاورز، ساماندهی علائم و تابلوهای راهنمایی مسافران، سرویس مدرسه مسکن مهر، روشنایی کمربندی منتهی به میدان نیایش و دیگر مشکلات به بحث و بررسی پرداختند.

 

سید مصطفی قاری

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی