سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/7/30 18:19:15
امام جمعه موقت شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته:

امت اسلامی باید یاریگر یکدیگر باشند

حجت‌الاسلام زارعی: دشمن راهکارهای زیادی برای ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی دارد و در پیشبرد اهداف خود از قدرت رسانه استفاده می‌کند تا ما را مأیوس و یک عده را امیدوار کند همان طور که در اغتشاشات اخیر از قدرت رسانه برای انتشار کذب استفاده کردند.

شناسه خبر: 12930

 

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه موقت شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: در این دوران آخر الزمان که فتنه ها از جهات مختلف روی آورده‌اند، از خداوند متعال خواستاریم که بتوانیم در مسیر تقوای بندگی و اهل بیت(ع) ثابت قدم باشیم.

 

وی افزود: از هرآنچه که خداوند در اختیار تو قرار داده است تو نیز آن را در اختیار دیگران قرار، یکی از ریشه های مشکلات امروز جامعه ما این است که خود را مالک مطلق فرض می‌کنیم. در هر مسئله ای "من" گفتن باعت می‌شود نتوانیم به دستورات اهل بیت علیه السلام عمل کنیم.

 

حجت‌الاسلام زارعی با اشاره به خطبه های نهج‌البلاغه گفت: امیرالمؤمنین به یکی از اساسی ترین ارکان استقامت و پایداری امت اسلامی با تاکید ویژه اشاره می‌کند و می‌فرماید کسانی از امت اسلامی که یکدیگر را یاری نمی‌کنند قطعا در مقابل دشمن شکست می خورند. یاری امت اسلامی یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در قرآن کریم و سفارشات اهل بیت علیه السلام با تعابیر مختلف به آن تاکید شده است و قطعا یکی از اساسی ترین عوامل نصرت و پیروزی آن جامعه فراهم می‌شود و قطعا در نبود این رکن اساسی شکست برای آن جامعه قطعی است.

 

امام جمعه موقت شهر بهار بیان داشت: دشمن راهکارهای زیادی برای ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی دارد و در پیشبرد اهداف خود از قدرت رسانه استفاده می‌کند تا ما را مأیوس و یک عده را امیدوار کند همان طور که در اغتشاشات اخیر از قدرت رسانه برای انتشار کذب استفاده کردند.

 

وی با بیان آماری از نهادهای امنیتی در ارتباط با اغتشاشات اخیر گفت : کل شرکت کنندگان در اغتشاشات حدود ۹۰هزار نفر یعنی کمتر از دو دهم درصد جمعیت ایران بودند،  که از این تعداد  ۹۵درصد دستگیر شدگان مجرد و ۸۰ درصد فرزند طلاق یا مطلقه و ۵۰ درصد آنان اعتیاد داشتند.

 

فاطمه بدرلو 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی