سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/8/1 23:28:47
فرماندار شهرستان بهار مطرح کرد:

روستاهای شهرستان بهار در سالجاری تحت پوشش آب شرب خواهند قرار خواهند گرفت

فرماندار بهار با حضور در میان اهالی روستای حیدره دارالامام که یکی از روستاهای بخش مرکزی بهار می‌باشد، پای صحبت های مردم این روستا نشست.

شناسه خبر: 12934

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار‌، روح اله نباتی فرماندار بهار با ابراز خرسندی از حضور در میان اهالی روستای حیدره دارالامام گفت: مشکلات بیشمار هستند اما نباید از مشکلات ترسید؛ با استمرارِ تلاش و ابتکار و اقتدار می‌توان گام به گام درصدد رفع مشکلات‌ کوشید و قاطعانه برای پیشرفت عادلانه تلاش کرد.

 

وی با اشاره به کلام امیر مؤمنان خطاب به محمد حنفیه که فرمودند "با چشمانت آخرین صف لشگر دشمن را ببین و بدان تا آن نقطه باید پیش روی کنی" ادامه داد: ما نیز در مبارزه با مشکلات به آخرین گامِ آن مشکل نگاه می‌کنیم و متمرکز می‌شویم.

 

وی پروژه‌های عمرانی را از اولویت‌های کاری خود برشمرد و اظهار کرد: برای نتیجه بخشی مثمر ثمرِ این موضوع،  بررسی های مختلفی انجام می‌دهیم و به دنبال راهکار هستیم؛ چند پروژه اساسی در شهرستان داریم که یکی از آن‌ها زیرگذر شهید زارعی می باشد و به علت پرتردد بودن از سوی چندین استان و حائز اهمیت بودنِ این مسیر، جاده ای پر اهمیت بشمار می‌رود.

 

وی زیرگذر شهرک صنعتی را نیز از مهم‌ترین زیرگذرهای بخش مرکزی برشمرد و افزود: با اتمام این پروژه ها، به دنبال اجرای زیرگذر روستای سیمین به وهنان هستیم.

 

فرماندار بهار با ابراز تاسف درباره آب شرب برخی روستاها تصریح کرد: روستاهایی وجود دارند که آب شرب آن ها تحت پوشش نیست و اطمینان از سالم و بهداشتی بودن آن ها بسیار کم است؛ اگر آب ناسالم و غیر بهداشتی باشد نگران کننده است و ما تاکید داریم که با همراهی مردم هرچه سریعتر این روستاها نیز تحت پوشش قرار گیرند.

 

دولت در سالجاری بودجه مطلوبی محرومیت زدایی در بحث آبرسانی درنظر گرفته و روستای حیدره دارالامام هم از این ظرفیت استفاده خواهد برد.

 

در حاشیه این دیدار، اهالی درباره مشکلات روستای حیدره دارالامام همچون خط کشی معابر، اصلاح نقاط حادثه‌ خیز و مشکلات حوزه منابع طبیعی پرداختند و با فرماندار و مسئولین مرتبط به بررسی پرداختند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی