سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

شورای اداری شهرستان به ریاست فرماندار بهار با حضور ربیعی استاد سواد رسانه‌ و جمعی از رؤسای شهرستان برگزار شد.

شناسه خبر: 12943

 

به گزارش نشاط شهر، روح اله نباتی فرماندار بهار اظهار کرد: انتظار و دیدگاه مردم از رؤسای ادارات دولت اقای رئیسی انسان‌های پاک دست، انقلابی، مردم دار است و با توجه به اینکه در دولت جهادی انتظارات بسیار بالا می‌باشد.

 

نباتی گفت: کلیه رؤسای شهرستان با کمترین حاشیه و بیشترین کارکرد در حال انجام خدمت به مردم در دولت کنونی هستند و به همین علت ترکیب ادارای موجود در شهرستان ترکیب زبانزدی در کل استان بشمار می‌رود.

 

فرماندار بهار اذعان کرد: بودجه و مشکلات مردم مثل گذشته است و فرق ما با رؤسا و دولت های قبل باید این باشد که برای مردم از جان و تن خود هزینه کنیم.

 

وی باخطاب به رؤسای ادارات گفت: هر کدام از شما باید یک انقلابی تمام عیار باشید چراکه انقلابی بودن باعث شتاب دهی به امور می‌شود و در نتیجه رضایتمندی مردم را شاهد خواهیم بود.

 

روح اله نباتی اظهار کرد: کارتان را برای خدا نکنید، برای خدا کار کنید؛ همه ما برای دفاع از اسلام، انقلاب و کشورمان موظفیم ارتباط نسل دهه هشتادی با پایگاه های فرهنگی، مساجد، مدارس و خانواده ها را با روشنگری نزدیک تر کنیم.

 

وی اشاره ای به اغتشاشات اخیر کرد و افزود: دشمنان سعی در نفوذ به کشور ما دارند و تنها گزینه ای که برای دشمن مانده فضای مجازی است ودر این فضا با اخبار دروغ سعی می کند نوجوانان ما را فریب دهد؛ همان دشمنی که با شعار آزادی بیان اجازه انتشار عکس های شهید سلیمانی را نمی‌دهد و این نشان دهنده ترس معاندین از استواری کشور ایران است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: با جهاد تبیین روشنگری و واقعیت بیان می‌شود‌ و روایت های نادرست بدون جهت گیری خاصی حدف می‌شوند که با این حرکت می‌توانیم جهاد تبیین را به نحو خوبی به سرانجام رسانیم.

 

در ادامه، حسین ربیعی کارشناس فضای مجازی و رسانه تاکید کرد: هیچ عملی به اندازه صحبت با قشر نوجوانان و جوانان تاثیرگذارتر نیست، بیشتر جوانان نیاز به صحبت و شنیده شدن دارند به شرطی که حرفشان شنیده شود و پاسخ داده شود.

 

وی یادآور شد: معاندین با شعارهای زیبا برای بهره وری خود استفاده می‌کنند و با تکرار و بزرگنمایی اخبار کذب سعی در جریحه‌دار کردن چهره ایران اسلامی دارند در صورتیکه مظلومیت نیروهای انتظامی برهمه ثابت شده و ایران قوی همچنان در حال حرکت است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی