سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه شورای هماهنگی برگزاری مراسم ۱۳ آبان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین ارزنده و با حضور فرماندار و مدیران شهرستان در دفتر امام جمعه شهر بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 12956

 

به گزارش نشاط شهر، فرماندار شهرستان بهار در شورای هماهنگی برگزاری مراسم ۱۳ آبان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین ارزنده و با حضور مدیران شهرستان در دفتر امام جمعه ، ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در این راهپیمایی اظهار کرد: یوم الله ۱۳ آبان یکی از روزهای مهم و تاریخی انقلاب و نقطه عطفی در تاریخ کشور و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است. و تمامی اقشار جامعه، دانش آموزان، دانشگاهیان و... باید نقش آفرینی بیشتری در این روز استکبار ستیزی داشته باشند. 

 

همچنین حجت الاسلام و المسلمین ارزنده امام جمعه شهرستان بهار گفت: حضور گسترده در راهپيمايی یوم الله ۱۳ آبان با توجه به اتفاقات اخیر و اعلام انزجار از دشمن از اهميت و حساسيت خاصی در سطوح منطقه ای و جهانی برخوردار است.

 

وی بیان کرد: این هفته در شهرستان بهار هفته تببین دانش آموزی نامگذاری میشود. دشمن تمام توان خود را برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار گرفته است‌.

 

وی افزود: ملت ایران اجازه تجزیه طلبی را به دشمنان کشور نخواهند داد. هوشیاری ملت ایران تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

 

وی همچنین گفت: دشمن کاری کرد که حقانیت جمهوری اسلامی روز به روز به دنیا اثبات شود.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی