سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیر مخابرات منطقه همدان در برنامه "رادیویی دریچه " در خصوص "هزینه ماهانه خدمات مکالمه صوتی" درقبوض تلفن ثابت به ابهامات و سوالات شهروندان پاسخ داد

شناسه خبر: 12963

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه همدان؛ "محمد علی گرزین مدیر مخابرات منطقه "در برنامه رادیویی دریچه در پاسخ به سوال تاثیر افرایش تعرفه‌ها، گفت: موضوع افزایش تعرفه‌ها نیست؛ موضوع منطقی شدن قیمت تعرفه‌ها برای پاسخ به نیاز‌های ذی‌نفعان است. ذی‌نفعان از مخابرات ناراضی‌اند و این موضوع به دلیل عدم توانایی مخابرات در تامین نیازهای آنهاست

 

مدیر مخابرات منطقه  دلایل اصلی افت سرعت اینترنت را عدم نوسازی و بازسازی تجهیزات در چند سال اخیر عنوان کرد و گفت: ما توانایی رعایت استانداردهای توسعه و بازسازی شبکه‌های دسترسی را نداریم. دلیل آن هم، نبود منابع است و به همین دلیل شاهد افت کیفیت اینترنت هستیم.

 

وی افزود ؛ به منظور بهبود ارائه خدمات

«هزینه ماهانه خدمات مکالمه صوتی»، در قبوض تلفن ثابت لحاظ شد.بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مورخ 26/05/1401 ، «هزینه خدمات مکالمه صوتی» از ابتدای شهریورماه سال جاری در قبوض تلفن ثابت لحاظ شده است.

بر این اساس، هزینه ماهانه خدمات مکالمه صوتی مشترکین تلفن ثابت که با هدف بهبود خدمات و توسعه زیرساخت ها صورت گرفته، برای شهر تهران 200000 ریال، مراکز استان ها 150000 ریال و سایر شهرها 100000 ریال می باشد. همچنین هزینه فوق برای مناطق روستایی بدون تغییر نسبت به دوره های قبل در نظر گرفته شده است.گفتنی است چنانچه مجموع هزینه مکالمه شهری، بین شهری و همراه مشترک، بیشتر از مبلغ «هزینه خدمات مکالمه صوتی» باشد، مشترک هزینه های مربوطه را پرداخت می نماید و چنانچه مجموع کارکرد شهری، بین شهری و موبایل کمتر یا مساوی «هزینه خدمات مکالمه صوتی » باشد، مشترک همان حداقل هزینه ماهیانه مکالمه صوتی را پرداخت خواهد نمود. 

ضمنا، هزینه های حق اشتراک و مالیات و ارزش افزوده به هزینه های فوق اضافه خواهد شد 

 

مدیر مخابرات از مردم استان خواست تا در امر فضا دادن جهت نصب دکل های مخابراتی در سطح شهر با مخابرات همکاری کنند وی با اشاره به این موضوع که این دکل ها استاندارد جهانی دارند و در تمام دنیا درحال استفاده هستند گفت ؛ هیچ مشکلی برای سلامتی مردم به وجود نمی آورند و اگر مردم با ما همکاری کنند می توانیم پوشش بهتری را در سطح استان داشته باشیم و این به نفع خود مردم است در پایان مهندس گرزین ضمن تشکر از مردم فهیم استان به تمام سوالات انها در خصوص مشکلات مخابراتی پاسخ داد و گفت ؛ سوال اکثر عزیزان درخصوص مشکل اینترنت در روزهای اخیر درکشور است که گفتنی است ما هیچ مشکل اینترنتی درسطح کشور نداریم همه دسترسی ها ازاد است فقط مشکل در تعدادی از  پیام رسانهاست.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.