سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در نشست با فعالان اقتصادی در حضور وزیر صمت با بیان اینکه استان همدان در زمینه صنایع تبدیلی از ظرفیت بالایی برخوردار است، گفت: در شهرستان بهار تولید سیب‌زمینی و سیر بسیار بالاست اما صنایع تبدیلی کمی داریم.

شناسه خبر: 12974


به گزارش نشاط شهر، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در نشست با فعالان اقتصادی در حضور وزیر صمت با بیان اینکه استان همدان در زمینه صنایع تبدیلی از ظرفیت بالایی برخوردار است، گفت: در شهرستان بهار تولید سیب‌زمینی و سیر بسیار بالاست اما صنایع تبدیلی کمی داریم.

نماینده بهار و کبودراهنگ در خانه ملت هم گفت: استان همدان ۹۸ درصد درآمد مالیاتی داشته و مالیات را طبق قانون و مصوبات مجلس و دولت به خوبی اجرا و وصول کرده است بنابراین اداره مالیات مقصر نیست.

توسلی با بیان اینکه سهم استان از صادرات ملی پایین است و در سال ۹۹،  ۱۱۸ میلیون دلار بوده، تاکید کرد: بیش از هزار و ۶۹۹ طرح با پیشرفت صفر تا ۲۰ درصد در استان همدان داریم و در شهرستان بهار ۷۰۰ طرح ناتمام وجود دارد.

وی با اشاره به صنایع تبدیلی در استان تأکید کرد: در استان صنایع تبدیلی خیلی کمی داریم و در حوزه محصولاتی نظیر سیر، سیب زمینی و انگور واقعا در استان و بهار ظرفیت بی نظیری وجود دارد اما صنايع تکمیلی وجود ندارد.

این مسئول افزود: توزیع متوازن و عدالت در حوزه صنعت و معدن باید پیاده و تکمیل زنجیره آهن باید در استان انجام شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معادن سنگ در منطقه برداشت می‌شود و تخریب محیط زیستی صورت می گیرد، گفت: این محصولات و مواد اولیه در جای دیگری تبدیل به فرآورده های بهتری می‌شوند، بنابراین در این حوزه نیاز به  نظارت داریم.

توسلی تأکید کرد: منطقه بهار و استان همدان کشاورزی است اما ماشین آلات در تبریز تولید می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد بانک ها در کشور افزود: در مجلس عملکرد بانک ها را رصد می کنیم و حقیقتا در خیلی از موارد رضایت بخش نیست و باید نظارت بر بانک ها بیشتر باشد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی