سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهار اظهار داشت بر اساس بررسی های انجام گرفته توسط کارشناسان و بازرسان مواد خام دامی اداره دامپزشکی شهرستان بهار، بالغ بر 4 تن پای مرغ تاریخ منقضی از یکی از سردخانه های نگهدای مواد خام دامی شهرستان کشف و شناسایی شده و پس از انجام اقدامات لازم، ضبط و معدوم سازی شده و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

شناسه خبر: 12998

 

به گزارش نشاط شهر، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهار اظهار داشت بر اساس بررسیهای انجام گرفته توسط کارشناسان و بازرسان مواد خام دامی اداره دامپزشکی شهرستان بهار، بالغ بر 4 تن پای مرغ تاریخ منقضی از یکی از سردخانه های نگهدای مواد خام دامی شهرستان کشف و شناسایی شده و پس از انجام اقدامات لازم، ضبط و معدوم سازی شده و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

 

دکتر صادقی ادامه داد که نظارت بهداشتی بر فرایند تولید و عرضه انواع مواد خام دامی در سطح شهرستان بهار با جدیت در حال انجام بوده و با موارد تخلف برخورد قانونی لازم انجام می گیرد.

 

دکتر صادقی اظهار داشت که موارد غیر بهداشتی کشف شده از واحدهای تولید و عرضه انواع مواد خام دامی شهرستان با هماهنگی دادستان شهرستان و در یکی از واحدهای تبدیل ضایعات کشتارگاههای دام و طیور ضبط و معدوم سازی شده و در صورت تکرر تخلفات بهداشتی متصدیان این واحدها، مراتب به صورت پرو.نده قضایی تحویل دادستانی شهرستان می گردد.

 

دکتر صادقی در پایان با اشاره به اینکه کلیه واحدهای مرتبط با حوزه مواد خام دامی شهرستان به صورت مستمر توسط کارشناسان اداره دامپزشکی در حال رصد می باشد افزود که این اداره آمادگی کامل خود را جهت دریافت گزارشات مردمی تخلفات بهداشتی و بررسی آن در حداقل زمان ممکن اعلام می دارد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی