سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

آخرین جلسه بررسی نحوه واگذاری زمین های فاز ۲ شهرک صنعتی لالجین روز گذشته در دفتر امام جمعه محترم برگزار شد.

شناسه خبر: 13007


به گزارش نشاط شهر، در این جلسه کلیه شرایط و نحوه قیمت گذاری از سوی مدیر کل شرکت شهرک های صنعتی به اطلاع حاضرین در جلسه اعلام شد.


مهندس حقیقی ضمن تشکر از پیگیری های به جد حجت الاسلام محققی امام جمعه لالجین در این جلسه گفت: از سال ۹۷ بر اساس تصمیمات در استان مراحل اولیه احداث فاز ۲ کلید خورد و در سال ۹۸ شروع عملیات در این منطقه آغاز و در مدت کوتاهی و پایان سال مراحل عمرانی زیرساختی به پایان رسید.

مدیر کل شرکت های شهرک صنعتی افزود: در مورد عدم واگذاری در سال های گذشته متاسفانه کم کاری مدیران قبلی باعث شد که تا به این لحظه این اقدام صورت نگیرد و ما تمام توان خود را برای به سرانجام رسیدن این کار گذاشته تا قبل سال جدید فرآیند مزایده به پایان برسد.

وی گفت: در صورت عدم اجرای این کار و محول شدن به سال بعد قطعا با قانون موجود در شرکت شهرک های صنعتی قیمت گذاری مجدد انجام و افزایش پیدا خواهد کرد.

در ادامه حقیقی افزود: کارگروه اهلیت سنجی تشکیل شده و اولویت اصلی برای واگذاری قطعا مستاجران میباشند.

در ادامه گفت: مصوبه اول در اجرای مزایده به صورت نقدی بوده که با پیگیری های به عمل آمده و تایید معاون وزیر صمت مقرر شد ۳۵ درصد از کل مبلغ به صورت نقد و مابقی به صورت اقساط از متقاضی دریافت گردد.


 

امام جمعه لالجین نیز در این جلسه ضمن تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان گفت : کارگروه اهلیت سنجی باید تمام تلاش خود را کرده تا افراد واجد شرایط به حق خود در فاز جدید شهرک صنعتی برسند.در شرایط اقتصادی موجود تولیدکنندگان کار جهادی انجام میدهند و باید از این قشر تمام قد حمایت کرد.

در ادامه مقرر شد از هفته آینده با اطلاع رسانی در کانال های خبری و نسب بنر فرآیند ثبت نام و اجرای اهلیت سنجی آغاز شود.قیمت پایه و مصوب از متری ۲میلیون تا ۳ میلیون تومان بر اساس موقعیت قطعه قیمت گذاری شده است.

 



منصور سرمدی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی