سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/8/29 09:56:24
فرماندار شهرستان بهار در مراسم تودیع و معارفه شهردار بهار اظهار داشت:

شهرداری ها از روز تولد تا وفات یک انسان با مردم درگیر هستند لذا خدمات شهرداری در افزایش میزان رضایتمندی مردم دخیل است

مراسم انتصاب شهردار جدید بهار با تودیع مهندس مهدی مجیدی و معارفه مهندس شاهین فرجی با حضور فرماندار شهرستان بهار، معاون عمرانی استاندار، معاون امور اقتصادی استاندار، امام جمعه بهار، رؤسای شهرستان و جمعی از فعالین شهر بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 13014


به گزارش نشاط شهر، فرماندار شهرستان بهار در مراسم تودیع و معارفه شهردار بهار اظهار داشت: شهرداری ها از روز تولد تا وفات یک انسان با مردم درگیر هستند لذا خدمات شهرداری در افزایش میزان رضایتمندی مردم دخیل است.



روح اله نباتی اذعان داشت: مراوده شهرداری با مردم کمتر از بدنه دولت نیست، اینکه فردی دلسوز، متعهد و متخصص در راس شهرداری قرار گیرد باعث رضایتمندی مردم خواهد شد.

نباتی افزود: فضای فوق العاده صمیمی در شهرستان و بین ادارات ایجاد شده و فضای خوبی برای فعالیت در شهرستان فراهم آورده است.

وی اظهار  امیدواری کرد که با حضور فرجی، خلاقیت و نوآوری بیش از دوران مجیدی در شهر رخ دهد و اذعان داشت: وظیفه ما فراتر از عمل به دستورالعمل هاست، وظیفه ما جبران عقب ماندگی چند ده سال گذشته است لذا امیدواریم شاهد تحول بزرگی در شهر باشیم.

در ادامه مهدی مجیدی شهردار سابق بهار به عملکرد یک ساله خود در شهرداری بهار اشاره کرد و گفت: در مدت ۲۰ سال خدمتم اینقدر مدیران پای کار در شهرستان بهار ندیدم و همین باعث می شد که ما بتوانیم کارها را به خوبی پیش ببریم.



مجیدی ادامه داد: روز اول که من شهرداری را با بودجه ۲۰ میلیاردی تحویل گرفتم، سرانه شهروندی ما ۷۰۰ هزار تومان بود و ما تصمیم گرفتیم سرانه شهروندی را افزایش دهیم، لذا بودجه را به ۳۷ میلیارد رساندیم و سرانه شهروندی نیز به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افزایش دادیم.

وی افزود: بحث معابر بزرگترین مطالبه مردم از ما بود، طی ۲۰ سال گذشته میانگین آسفالت ریزی معابر شهر بهار بین ۲ هزار تا ۲.۵ هزار تن بود که امسال به ۱۰ هزار تن رساندیم و از فروردین ماه عملیات آسفالت ریزی شروع و تا مهر با رویکرد مناطق کم برخوردار ادامه پیدا کرد.

شهردار سابق بهار مهمترین پروژه های شهرداری در طی یک سال گدشته را کمربندی بلوار شاهد،  پارک نواری انتهای پاسداران، نورپردازی و المان های شهری، بهسازی ایستگاه تاکسی، شهربازی در پارک لاله، احداث واحد تجاری در بلوار شهید باهنر ، کفسازی سوله سالن نقلیه، تعمیر و نگهداری ماشین آلات، خرید لاستیک برای کلیه ماشین الات عمرانی، پارکینگ شهروند برشمرد.

وی همچنین تشکیل جلسات کمیسیون ماده ۵ در بهار، جمع آوری سرعتگیرهای مازاد، وصول مطالبات، پاسخگویی به مطالبات اهالی مسکن مهر و تشکیل پرونده برای ۸۰ درصد ساکنین مسکن مهر را از دیگر اقدامات شهرداری بهار عنوان کرد.

 

مرضیه کریمی رادپور

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی