سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

به بهانه هفته کار آفرینی، مصاحبه ای داشتیم با بانوی کارآفرین بهاری که در رشته های ورزشی، قرآنی و بسیجی و همچین مدیریت فروش محصولات ارگانیک فعالیت دارد و یکی از بانوان بسیجی فعال شهر می باشد.

شناسه خبر: 13018

 

به گزارش نشاطرشهر، لیلا زاهدی نوا درسال ۱۳۵۴در شهر بهار دیده به جهان گشود؛ وی در سال‌های ۸۶گواهینامه تربیت معلم سطح ۱ روخوانی و روانخوانی قرآن دریافت کرد و همچنین در سال‌های ۹۰ گواهینامه دوره تخصصی تربیت مدرس قرآن کریم و سال ۹۶ گواهینامه تخصصی تربیت معلم تجوید و همچنین سال ۹۷کسب مدرک تخصصی در رشته مفاهیم سطح ۱ در حوزه قرآنی  را کسب نمود.

 

زاهدی در مربیگری های ورزشی در سال ۹۳امادگی جسمانی، سال ۹۷برایتو نیک و پیلاتس و در سال ۹۸دوره ی دانش افزایی وتمدید مربیگری، سال ۸۲اخذ کمربند مشکی دان ۱سبک کان ذن ریو، سال ۹۹اخذ کمربند مشکی دان ۱سبک کیو کو شین کاراته و نیز سال ۹۹اخذ کمربند مشکی دان ۱جودو و سال ۱۴۰۰بعنوان رسمی مربیگری جودو منصوب شد.




زاهدی همچنین یکی از اعضای اصلی نهضت پیشرفت بانوان ومسئول کمیته سلامت و نشاط می باشد.

بانوی کارآفرین ورزشکار و قرآنی شهرستان بهار، فعالیت های ورزشی خودرا در روستاها و و شهرهای اطراف بهار، مریانج،لاله جین، بهادربیگ، گنج تپه و حسام آباد و برخی دیگر از شهرستانهای استان و روستاها انجام داده است .

 

 

بانوی فرهیخته بهار در ایام کرونا که با تعطیلی سالن ها مواجه شده بود و یکی از فعالین اجتماعی و پشتکار بهار نیز بشمار میرود آموزش مجازی قران راپایه ریزی کرد  .ایشان  بار دیگر در کنار یکی از بانوان روستای حسام آباد شروع به فعالیت کرد؛ خانم واحدی که توانایی پخت شیره انگور، رب گوجه و ترشیجات و مربا جات را داشت، زاهدی با ایجاد گروه و فعالیت در دنیای مجازی کمک بزرگی به یکی از زنان فعال روستا کرد و کم کم وام و خرید دستگاه های رب گوجه گیری و آبغوره گیری و خورد کن و .... را راه اندازی کرد و درحال حاضر یک کارگاه با امکانات مجهز شروع به فعالیت کردند.

 

محصولات ارگانیک این گروه از نظر بهداشتی سالم و قیمت منصفانه ترین می باشد و از نظر کیفیت هم حرف اول را می‌زند.

 

زاهدی در خاتمه این مصاحبه از اساتید قرانی وورزشی مخصوصا هیئت جودوی شهرستان به ریاست استاد کریمی ناصر و همچنین از حمایت ها و پشتیبانی خانواده مخصوصا مادر و همسرش قدردانی کرد.

 

آرزو میرزایی 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی