سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

همزمان با هفته کتاب پویش ملی «کتاب دستت چیه؟! » با هدف ارتقای کمیت و کیفیت مطالعه و رشد و شکوفایی استعدادها، توانایی ها و دانش افراد، از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود.

شناسه خبر: 13046

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، همزمان با هفته کتاب پویش ملی «کتاب دستت چیه؟! » با هدف ارتقای کمیت و کیفیت مطالعه و رشد و شکوفایی استعدادها، توانایی ها و دانش افراد، از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود.

 

پویش ملی «کتاب دستت چیه؟! »، ۲۱ آبان ماه همزمان با نخستین روز از هفته کتاب آغاز شده است و تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت. دوستداران کتاب و کتابخوانی از هر گروه سنی می توانند با ضبط ویدئویی، کتابی که در حال مطالعه هستند یا قبلا مطالعه کرده اند را، در حداکثر ۱۱۰ و حداقل ۶۰ ثانیه، معرفی کنند. ویدیوی ارسالی در حجم حداکثر ۱۰۰ مگابایت، باید به صورت افقی (با کادر ۱۶:۹) ضبط شود. شرکت کنندگان باید ابتدای ضبط ویدیو نام و نام خانوادگی، شهر، سن، شغل و عنوان کتاب را بیان کنند.

 

بیان یک مورد از نقاط قوت و ضعف کتاب؛ معرفی نویسنده، ناشر و تعداد صفحات کتاب، بیان ویژگی های جذاب فیزیکی کتاب و استفاده از کلمات فارسی در معرفی کتاب، حائز اهمیت بوده و استفاده از موسیقی پس زمینه و موسیقی های بدون مشکل کپی رایت بلامانع است.

 

نخستین دوره از پویش ملی «کتاب دستت چیه؟! »، ۱۰۰ میلیون تومان جوایز نقدی خواهد داشت که با انتخاب هیأت داوران به برگزیدگان اهدا می شود.  

 

علاقه مندان برای شرکت در این پویش پس از ثبت نام در سایت «کتاب دستت چیه؟! » به نشانی  www.ketabdc.ir، می توانند ویدیوهای خود را بارگذاری کنند. در صورت بروز مشکل در آپلود ویدیو، امکان پیگیری از طریق ارسال پیامک به شماره ۹۰۰۰۸۸۷۷، ارتباط با نشانی @ketabdcadmin در صفحات مجازی و ارسال ایمیل به نشانی  info@ketabdc.ir فراهم است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این پویش می توانید به وب سایت پویش ملی «کتاب دستت چیه؟!» مراجعه کنید.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی