سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

اکنون برخی دشمنان کشور در تلاشند با خلق حاشیه ها بر متن تاریخ استکبار ستیزی دانشجویان غلبه کنند تا دانشجو بجای آموختن و کسب دانش به مسائلی بپردازد که کمکی به ارتقای جایگاه علمی کشور در جهان نخواهد کرد. دانشجو همیشه قشر مطالبه گر و صادقی بوده است به شرطی که در دام برخی جریانات سیاسی نیفتد .

شناسه خبر: 13048



در بخشی از این پیام آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم "

اکنون برخی دشمنان کشور در تلاشند با خلق حاشیه ها  بر متن  تاریخ استکبار ستیزی دانشجویان غلبه کنند تا دانشجو بجای آموختن و کسب دانش به مسائلی بپردازد که کمکی به ارتقای جایگاه علمی کشور در جهان نخواهد کرد. دانشجو همیشه قشر مطالبه گر و صادقی بوده است به شرطی که در دام برخی جریانات سیاسی نیفتد .

یقینا دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت و نصایح رهبر فرزانه انقلاب خواهد توانست به دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.
امروز کشور عزیزمان ایران، بیش از هر زمان دیگری، به تحرک و پویایی دانشگاه و دانشجویان فرهیخته برای اعتلای بیشتر نیاز دارد و این جوانان تحت فرامین مقام معظم رهبری در راستای تحقق اهداف بلند گام برداشته و با کارآفرینی و تبدیل علم به ثروت باید ، زمینه رشد علمی، اقتصادی و فرهنگی جامعه را فراهم نمایند و ایران را به سمت تمدن سازی نوین سوق دهند که وظیفه ای بس سنگین است.

اینجانب فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو را به عموم جامعه دانشگاهی، دانشجویان، دانش پژوهان و همه کسانی که در عرصه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی بالاخص در شهرستان های بهار و کبودراهنگ  فعالیت دارند تبریک عرض نموده و توفیقات الهی را از درگاه حضرت حق خواهانم.

فتح الله توسلی
نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی
۱۶آذر۱۴۰۱

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی